Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@15:05:29 GMT

شنیده شدن صدای انفجار در «قنیطره» سوریه

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۶۹۶۶

شنیده شدن صدای انفجار در «قنیطره» سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه از شنیده شدن صدای انفجار در نزدیکی استان قنیطره سوریه خبر داده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، برخی رسانه‌های بین‌المللی از وقوع انفجار در نزدیکی «قنیطره» خبر داده‌اند. رسانه‌های صهیونیستی مدعی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به این منطقه شده‌اند.

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» می‌گوید گزارش‌های اولیه حاکی است رژیم صهیونیستی شهر «حضر» در شمال استان قنیطره را هدف حمله موشکی قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتش رژیم کودک‌کش صهیونیستی دو ماه پیش هم منطقه «قنیطره» در جنوب سوریه را هدف حمله توپخانه‌ای قرار داده بود. آن حمله، نخستین تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به سوریه بود که به دستور «نفتالی بنت»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی انجام می‌شد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

نیروهای حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بارها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند.

رژیم صهیونیستی در پی جنگ شش روزه سال ۱۹۶۷ بخش زیادی از ارتفاعات جولان سوریه را به اشغال خود درآورد سازمان ملل در سال ۱۹۷۴ نیروهای حافظ صلح را برای نظارت بر آتش‌بس میان دو طرف اسرائیلی و سوری در ارتفاعات جولان ایجاد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قنیطره رژیم صهیونیستی حمله موشکی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه

یک خودروی بمب گذاری شده در شهر الحسکه سوریه منفجر شد.

به گزارش تسنیم، رسانه‌های محلی در شمال شرق سوریه از منفجر شدن خودروی یخچال‌دار در شهر الحسکه واقع در شمال شرق این کشور خبر دادند که در اثر آن، گفته می‌شود تعدادی زخمی شده‌اند.

هنوز آمار دقیقی از تعداد مصدومان این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • شلیک ۶۵ موشک از جنوب لبنان به الجلیل و جولان
  • حمله جدید حزب الله به سرزمین های آشغالی و بلندی های جولان با ده‌ها موشک
  • پایگاه‌های نظامی اشغالگران در جولان اشغالی هدف قرار گرفت
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه