Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@16:33:11 GMT

دورتموند ۱-۳ بایرن مونیخ؛ ناگلزمان آغاز می کند

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۷۰۸۱

دورتموند ۱-۳ بایرن مونیخ؛ ناگلزمان آغاز می کند

دورتموند و بایرن مونیخ در چارچوب سوپرکاپ ۲۰۲۱ آلمان مقابل هم صف آرایی کردند. در شبی که نویر با واکنش هایش مقابل رویس و هالند همگان را به وجد آورد، بایرن مونیخ با گل های زوج هماهنگ و نامدار لواندوفسکی/ مولر توانست دورتموند را شکست دهد و قهرمان سوپرکاپ آلمان شود. دورتموند که به عنوان قهرمان جام حذفی پا به این بازی گذاشته بود، تعداد زیادی مصدوم داشت و روزه به همین دلیل نتوانست از ترکیب اصلی خود استفاده کند؛ در آن سوی میدان یولیان ناگلزمان که تا پیش از این بازی نتوانسته بود با بایرن مونیخ به پیروزی برسد، با نخستین پیروزی خود توانست اولین جامش روی نیمکت باواریایی ها را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  اطلاعات بازی دورتموند و بایرن مونیخ تاریخ برگزاری: سه شنبه، ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ (۱۷ آگوست ۲۰۲۱) ساعت برگزاری: ۲۳:۰۰ به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم زیگنال ایدونا پارک؛ دورتموند تورنمنت: سوپرکاپ آلمان ۲۰۲۱ داور: ساشا استیگمان گلزنان دورتموند: مارکوس رویس (۶۴) گلزنان بایرن مونیخ: روبرت لواندوفسکی (۷۴،۴۱)، توماس مولر (۴۹) ترکیب دورتموند و بایرن مونیخ همراه با آمار بازی

اضافه می شود …

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد

مدافع ۳۰ ساله بایرن مونیخ در بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا غایب خواهد بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رافائل گوئریرو که در جریان شکست 3 بر یک شب گذشته (شنبه) بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندس‌لیگای آلمان دچار مصدومیت شد و در دقیقه 17 جای خود را به لئون گورتسکا داد، به نظر می‌رسد نمی‌تواند در بازی‌های باقیمانده فصل جاری برای باواریایی‌ها به میدان برود.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار بیانیه‌ای در تشریح آخرین وضعیت مدافع چپ خود اعلام کرد؛ رافائل گوئریرو از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت رباط و کپسول شده است و در بازی‌های پیش رو غایب خواهد بود.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ: ماندن توخل غیرممکن است

به این ترتیب این مدافع پرتغالی به طور حتم بازی برگشت با رئال مادرید در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. شاگردان توخل در حالی چهارشنبه شب در برنابئو به مصاف رئال می‌روند که در بازی رفت به تساوی 2-2 مقابل این تیم دست یافتند.

بایرن پس از بازی با رئال مادرید، تنها دو بازی دیگر در بوندس‌لیگا مقابل تیم‌های ولفسبورگ و هوفنهایم خواهد داشت و پرونده این فصل برای‌شان بسته خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهادهای بزرگ به بایرن مونیخ؛ پپ گواردیولا را برگردانید!
  • تعهد گواردیولا به منچسترسیتی؛ خبری از بازگشت به بایرن مونیخ نیست
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • ابرل: از پاسخ منفی رانگنیک سورپرایز شدیم/ بیکار ننشسته‌ایم!
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • بلیت سوپرکاپ را رزرو کن؛ ترکیب احتمالی میلان برای بازی با جنوا
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • رئال با ۳گل برد، بایرن با ۳گل باخت!