Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:50:13 GMT

حمله توپخانه ای و خمپاره ای ارتش ترکیه به شمال سوریه

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۷۱۳۱

حمله توپخانه ای و خمپاره ای ارتش ترکیه به شمال سوریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش اشغالگر ترکیه و مزدوران وابسته به آن با شلیک بیش از ۵۰ گلوله توپ و خمپاره منطقه «أبو راسین» در شمال سوریه را هدف گرفتند.

طبق این گزارش چندین غیرنظامی سوری در پی این حملات توپخانه ای زخمی شدند.

چند روز پیش هم منابع خبری از جان باختن یک غیر نظامی در تیراندازی ارتش ترکیه در منطقه مرزی زاخو در اقلیم کردستان عراق خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار منطقه کانی ماسی در شهرستان زاخو در استان دهوک عراق، گفت که در درگیری نیروهای ارتش ترکیه با عناصر پ‌ک‌ک یک غیر نظامی که در حال سرکشی به زمین کشاورزی خود بود، جان باخت.

ارتش ترکیه سال هاست که به بهانه مبارزه با عناصر مهاجم به خاک این کشور بخشی از شمال سوریه را اشغال کرده است؛ که البته در پی فشار ارتش سوریه ارتش ترکیه بارها از مناطق تحت تصرف خود عقب نشینی کرده است.

کد خبر 5283794

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه ارتش ترکیه حمله خمپاره ای حمله توپخانه ای کردهای پ ک ک افغانستان طالبان ایالات متحده امریکا عراق طالبان افغانستان شهر کابل فلسطین تحولات افغانستان لبنان رژیم صهیونیستی ترکیه اشرف غني روسیه انگلیس ارتش ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب‌الله با انتشار بیانیه‌های کوتاهی اعلام کرد: در این حمله ترکیبی، مقر فرماندهی نظامی اشغالگران در گردان ۵۱ تیپ گولانی در شهرک صهیونیست نشین المناره را با راکت‌های هدایت‌شونده و پهپادهای انتحاری هدف قرار دادیم.

شامگاه جمعه نیز حزب‌الله لبنان در یک کمین ترکیبی، کاروان نظامی اسرائیلی در نزدیکی پایگاه رویسات العلم در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله قرار داد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد ۱۰ موشک از لبنان به سمت شهرک‌های شمال اسراییل شلیک شده است.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کردند جولان اشغالی و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی برای سومین بار مورد حمله موشکی گسترده قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم حمله‌های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به غزه
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه‌های تروریستی در شمال سوریه
  • ناتوانی ترکیه در مهار درگیری گروه های تروریستی در شمال سوریه
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت
  • حمله حزب‌الله لبنان به مقر فرماندهی ارتش صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی