Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@14:18:33 GMT

اهدای ۷۰۰۰ عدد آبمیوه به بیماران کرونایی سمنان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۷۱۵۸

اهدای ۷۰۰۰ عدد آبمیوه به بیماران کرونایی سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، هفت هزار عدد آبمیوه به همت یک خیر نیک‌اندیش به بیماران کرونایی و کادر درمان سمنان اهدا شد تا از طریق مؤسسه خیریه بیمارستان کوثر سمنان در اختیار آنها قرار گیرد.

برنامه اهدای نذر امسال به بیماران کرونایی در سمنان در حال اجراست و به همت خیر نیک‌اندیش و مؤسسه خیریه بیمارستان کوثر سمنان، هفت هزار عدد آبمیوه به ارزش ۴۰ میلیون تومان تهیه و اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این آبمیوه‌ها برای استفاده در بخش‌های بستری کرونا، ICU کرونا و اورژانس کرونا به بیمارستان کوثر تحویل شد.

مؤسسه خیریه بیمارستان کوثر سمنان از این خیر گرانقدر و نیک‌اندیش به موجب این عمل خیرخواهانه تقدیر کرده و گفته است که خیران می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به مؤسسه مستقر در واحد مدیریت و کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های بانکی زیر به نام مؤسسه خیریه بیمارستان کوثر سمنان نزد بانک رفاه کارگران شعبه بلوار ۱۷ شهریور سمنان واریز کنند:

شماره حساب جاری: ۲۱۸۰۰۰۲۱۸۰۰۰

شماره شبا: IR۸۴۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۲۱۸۰۰۰۲۱۸۰۰۰

شماره کارت: ۵۸۹۴۶۳۷۰۰۰۱۰۳۱۰۸

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان بیمارستان کوثر سمنان بیماران کرونایی کادر درمان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده برای وی گذاشته می‌شود که متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

وی اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربان وی، توسط دکتر مجد فلو پیوند و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد این بانو برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان بابت همراهی بسیار خوب آنها و خاطرنشان کرد: این ۱۱۷ همین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید است و همچنین تاکنون هفت قلب به شکل هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

کد خبر 6092721

دیگر خبرها

  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری