Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@23:46:30 GMT

مارتین اودگارد در آستانه انتقال به آرسنال

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۷۲۴۴

مارتین اودگارد در آستانه بازگشت به آرسنال قرار دارد، و مذاکرات دو باشگاه به مراحل نهایی رسیده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، تنها یک نکته نهایی کلیدی برای توافق باقی مانده و آن هم وجود یا عدم وجود بند بازخرید در قرارداد این بازیکن است.

در هر صورت، اینکه اودگارد فصل آینده پیراهن آرسنال را به تن خواهد کرد، قطعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هافبک نروژی در نیم فصل دوم گذشته 20 بازی با پیراهن توپچی ها انجام داد و حالا او در برنامه های کارلو آنچلوتی هم جایی ندارد و به خاطر تعدد هافبک ها در مادرید، او حتی برای بازی هفته نخست دعوت هم نشد.

در سمت دیگر، میکل آرتتا مصمم است تا این بازیکن را به ورزشگاه امارات بازگرداند و اودگارد هم از اینکه عضو مهمی از ترکیب سرمربی اسپانیایی خواهد بود، خوشحال است. به گزارش فابریتزیو رومانو، این معامله در مرحله نهایی قرار دارد، و اودگارد با قراردادی دائمی تا سال 2026 راهی آرسنال خواهد شد. ارزش این انتقال در بسیاری از منابع 40 میلیون یورو برآورد شده است.

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با عباس چمنیان: عزیز اصلی، یاشین ایران بود؛ آشتیانی وظایف فولبک های امروزی را انجام می داد رضا دهقانی به پرسپولیس پیوست / رسمی پنهان شدن اعضای تیم فوتبال زنان افغانستان از ترس طالبان کارلو آنچلوتی رسما تکذیب کرد: هرگز در فکر جذب رونالدو نبوده ام! واکنش شکیرا به کاهش دستمزد داوطلبانه پیکه در بارسلونا

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن

مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست روز چهارشنبه این هفته که به ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی برگزار خواهد شد، به ادامه بررسی طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول می‌پردازد.

اعضای مجمع قرار است در این نشست به بررسی تبصره‌های ۸، ۹ و ۱۰ باقیمانده از ماده ۱۰ این طرح بپردازند.

طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول از ابتدای آذرماه سال گذشته در دستور کار جلسات صحن مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار داشته و تاکنون ده جلسه به صورت تمام وقت به بررسی این موضوع اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • شاهکار کارلتو؛ ادامه شکست‌ناپذیری کارلو آنچلوتی مقابل بایرن مونیخ
  • آنچلوتی: کمی استرس دارم!
  • آنچلوتی: هدف رئال فینال است نه نیمه‌نهایی
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • یازده وایکینگ کارلو آنچلوتی در جهنم آلیانز
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا