Web Analytics Made Easy - Statcounter



روزنامه ابوظبی‌اسپورت از پیوستن احمد نوراللهی به الاهلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، در روزهای اخیر خبرهای زیادی از پیوستن احمد نوراللهی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس به الاهلی امارات به گوش رسیده است.

لحظاتی قبل ابوظبی اسپورت از توافق نهایی نوراللهی با الاهلی خبر داد و اعلام کرد، باشگاه الاهلی موفق شد که هافبک پرسپولیس را جذب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند سال اخیر حضور بازیکنان ایرانی در لیگ امارات ممنوع بود اما به نظر می‌رسد که بعد از تغییر نام لیگ این کشور مشکلی در این زمینه وجود ندارد و باید شاهد حضور بیشتر بازیکنان ایرانی در این لیگ باشیم.

واکنش رسمی باشگاه شباب الاهلی به جذب نوراللهی: هنوز چیزی قطعی نیست

شایعات زیادی از روز گذشته در زمینه توافق احمد نوراللهی هافبک پرسپولیس با باشگاه شباب الاهلی در صفحات مجازی کشور امارات مطرح می شود.

امروز برخی از پیج های اخبار فوتبال امارات و حتی نشریه «الاتحاد» از امضای قرارداد شباب الاهلی با نوراللهی خبر دادند.

در این زمینه محمد حمدون سرپرست شباب الاهلی در واکنش به جذب بازیکنان جدید، گفت: اسم های زیادی برای تقویت تیم در نقل و انتقالات تابستانی مطرح است و باشگاه در حال مذاکره با چندین بازیکن است. مذاکرات به صورت سری در حال انجام است و ما نمی توانیم اسم بازیکنان را فاش کنیم.

این مسئول بلندپایه باشگاه شباب الاهلی در زمینه اینکه به صورت مشخص با نوراللهی توافق کردند و بزودی قراردادش امضا می شود، گفت: بستگی به جریان مذاکرات دارد. هنوز چیزی قطعی نیست. در نقل و انتقالات شما می بیند یک بازیکن به امضای قرارداد با باشگاه نزدیک است ولی همه چیز در آخرین لحظه بهم می خورد. نیاز به زمان است و تا دو روز آینده بازیکنان جدید را معرفی خواهیم کرد.

***

توافق ابتدایی عارف آغاسی با پرسپولیس

مدافع فصل گذشته فولاد خوزستان با پرسپولیس به توافق رسید.

به گزارش ایلنا، باشگاه پرسپولیس این روزها مشغول مذاکره با نفرات مد نظر یحیی گل محمدی است تا در صورت توافق آنها را به خدمت بگیرد.

یکی از پست‌هایی که پرسپولیس در آن نیاز به جذب بازیکن دارد خط دفاع است و سرخپوشان علاوه بر علیرضا ابراهیمی که به تازگی جذب کردند یک بازیکن دیگر هم در این پست نیاز دارند که در راستای آن با علی نعمتی صحبت‌هایی داشتند و توافقاتی حاصل شد.

نعمتی برای پیوستن به پرسپولیس مشکل رضایت نامه دارد و تحت قرارداد باشگاه پدیده است و گفته می‌شود مهدی رحمتی با این موضوع مخالفت کرده است.

باشگاه پرسپولیس چند روز به نعمتی برای گرفتن رضایت نامه فرصت داده و در صورتی که در موعد مقرر نتوانند این بازیکن را جذب کنند سراغ گزینه بعدی فهرست گل محمدی می‌روند که عارف آغاسی، مدافع فولاد خوزستان است.

آغاسی قراردادش با فولاد تمام شده و بازیکن آزاد است و مشکلات نعمتی را برای پیوستن به پرسپولیس ندارد.

شنیده می‌شود در مذاکرات انجام شده باشگاه با این بازیکن به توافق رسیده و در صورتی که جذب نعمتی منتفی شود با این بازیکن قرارداد امضا خواهد شد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد، ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • چه کسی جانشین امید عالیشاه می شود؟
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • احمد نوراللهی با الوحده، قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده با نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم
  • گلزنی ریاض محرز و روبرتو فیرمینو برای الاهلی در جریان برتری 4-1 مقابل ضمک / فیلم
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • پنج هفته دوم اوسمار شبیه پنج هفته ابتدایی یحیی