Web Analytics Made Easy - Statcounter

زن جوان متهم به قتل دو فرزندش که سابقه بیماری اعصاب و روان دارد بعد از رفتن شوهرش به محل کار از خواب بلند می‌شود و دو کودک خردسالش «امیررضا» 4 ساله و فاطیما 6 ساله- را با ضربات چاقو به قتل می‌رساند.

وی در نخستین بازجویی‌های بازپرسی که ساعت‌ها طول کشید، گفت: شوهرم ساعت 7 از خانه بیرون رفت، بچه‌ها در حالی که بازی می‌کردند شروع به دعوا کردند یکباره به آشپزخانه رفتم و به فاطیما گفتم لباست را در بیاور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی که پیراهنش را درآورد دو ضربه چاقو به سینه و یکی به گردنش زدم.

این زن در ادامه اعترافاتش گفت: به پسرم (امیررضا) گفتم دراز بکش، با همان چاقو، یکی به شکمش و یکی دیگر به گردنش زدم. بچه‌ها در همان چند دقیقه از دنیا رفتند.

این زن که سابقه بیماری اعصاب دارد، گفت: نمی‌دانستم چکار می‌کنم، دستم می‌لرزید، چند ضربه با همان چاقو به سینه خودم زدم، ولی نتوانستم خودکشی کنم، به خواهرم «حکیمه» زنگ زدم و موضوع را به او اطلاع دادم.

متهم ادامه می‌دهد: خواهرم حکیمه خود را به صحنه ‌رساند، با هم به خانه پدرمان رفتیم و پلیس را از موضوع باخبر کردیم.

به گزارش پرونده، ساعت 11 ظهر روز جنایت مأموران پلیس همراه بازپرس در صحنه حاضر شدند و قاتل بازداشت شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث قاتل قتل پرونده های ویژه اعتراف سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سحر قریشی خداداد عزیزی کرونا فریبا نادری قیمت دنیا جهانبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی از دستگیری ۲ نفر قاتل خبر داد که پس از قتل جوان ۲۷ ساله اقدام به فرار کرده بودند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سرهنگ کاظم صادقی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی مفقود شدن جوان 27 ساله بیرجندی در فروردین ماه امسال، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت. 

وی بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، تحقیقات میدانی آغاز و در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد خودروی پژو 405 فرد مفقود شده به رانندگی شخص دیگری در یکی از میادین شهر بیرجند تصادف کرده و از آنجا که امکان ارتکاب جنایت قتل توسط این فرد متصور بوده کارآگاهان موضوع را در این رابطه پیگیری کردند. 

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان جنوبی افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی و استفاده از فناوری‌های نوین کشف جرم و تجهیزات هوشمند و با بررسی شواهد و قرائن که از قتل جوان 27 ساله گواهی می‌داد توانستند هویت قاتلان که دو جوان حدود 30 ساله بودند را شناسایی و پس از هماهنگی‌های لازم با مراجع قضایی طی یک عملیاتی منسجم و غافلگیرانه آنها را دستگیر کردند. 

وی گفت: قاتلان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی‌های پلیس به ارتکاب قتل جوان 27 ساله اعتراف کرده و انگیزه خود را از این قتل  اختلافات مالی و خانوادگی عنوان کردند. متهمان پس از قتل جوان در خانه‌ای در شهر بیرجند و انتقال جسد با خودروی مقتول و دفن آن در یکی از روستاهای شهرستان درمیان اقدام به فرار با خودروی مقتول می‌کنند.

صادقی به هوشمندی و کارآمدی کارآگاهان پلیس آگاهی استان در کشف پرونده قتل اشاره کرد و خاطرنشان کرد: متهمان  دستگیرشده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغی در اصفهان
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • بی بی سی و اعتراف به جعل سند
  • اعتراف سارقان موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) | گریه های موبایل قاپ جوان | اصلا چاقو نداریم ... + ویدئو
  • انگیزه برای قتل زن مورد علاقه‌ با ۱۹ضربه چاقو در خیابان بالاشهر
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • عامل جنایت گاندی نمی‌دانست قاتل است | گفت و گو با متهم
  • اعتراف مادر دیانا به قتل فجیع فرزندش / او را با چاقو کشتم و آتش زدم!
  • رابطه عاشقانه به خون کشیده شد / قتل هولناک زن جوان با ضربات چاقو
  • رابطه عاشقانه درخیابان گاندی با ۲۰ ضربه چاقو به خون کشیده شد