Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@00:21:27 GMT

پیش‌بینی رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۷۵۶۶

پیش‌بینی رگبار باران و رعد و برق در ۷ استان

به گزارش ایرنا از سازمان هواشناسی، با ورود سامانه جدید به کشور از ظهر روز گذشته استان‌های مازندران، گلستان، ارتفاعات استان تهران، کرمان، هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و بوشهر در روز جاری با رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و بارش تگرگ در مناطق مستعد مواجه خواهند بود.

این سامانه در روز پنجشنبه استان‌های کرمان، هرمزگان، بوشهر و جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان و فارس را در بر خواهد گرفت و اواخر وقت همین روز از کشور خارج خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، وزش تند باد موقت، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌های فصلی و آب‌گرفتگی موقت و محدود، از جمله مخاطرات احتمالی ورود این سامانه است.

سازمان هواشناسی توصیه کرده افراد در عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها احتیاط را در دستور کار خود قرار دهند و عشایر کوچ‌رو به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر از جابه‌جایی خودداری کنند.

سازمان هواشناسی تاکید کرد احتیاط در چرای دام در مسیل‌ها و مناطق مرتفع و فعالیت‌های کوهنوردی در دستور کار دامداران و کوهنوردان باشد.

برچسب‌ها رعد و برق سیستان و بلوچستان وضعيت هوا کرمان سازمان هواشناسی كشور مازندران استان تهران هرمزگان بارش باران گلستان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رعد و برق سیستان و بلوچستان وضعيت هوا رعد و برق سیستان و بلوچستان وضعيت هوا کرمان سازمان هواشناسی كشور مازندران استان تهران هرمزگان بارش باران گلستان سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۷۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعد و برق، عصر امروز در قم 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، کارشناس اداره کل هواشناسی استان گفت: پیش بینی می‌کنیم عصر امروز شاهد رگبار باران، رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد در بیشتر مناطق استان قم باشیم.

سعید اسماعیلی افزود: فردا هم آسمان صاف تا قسمتی ابری در بعدازظهر همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

وی گفت: پیش بینی می‌کنیم عصر فردا سرعت وزش باد در مناطق مرتفع به ۷۵ کیلومتر در ساعت برسد. 

کارشناس اداره کل هواشناسی استان افزود: از لحاظ دمایی تغییرات چندانی نخواهیم داشت و صبح‌ها شاهد افزایش دما خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • سیستان بارانی شد
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی رگبار و رعد و برق در قم
  • رگبار و رعد و برق، عصر امروز در قم 
  • رگبار باران و بارش تگرگ در کرمان
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • پیش بینی هواشناسی کشور 13 و 14 اردیبهشت 1403 / بارش باران در این استان ها
  • هواشناسی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در اغلب مناطق/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • هشدار هواشناسی درباره بارش رگباری باران/ نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به حالت آماده‌باش درآمدند
  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد