Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:39:10 GMT

زخمی شدن ۴۰ فلسطینی در درگیری‌های جنوب نابلس

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۸۲۸۶

زخمی شدن ۴۰ فلسطینی در درگیری‌های جنوب نابلس

منابع محلی فلسطین از زخمی شدن ۴۰ فلسطینی در درگیری‌های شب گذشته جنوب نابلس خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در درگیری‌های شب گذشته فلسطینیان با اشغالگران اسرائیلی در شهرک «بیتا» در جنوب نابلس، 40 فلسطینی زخمی شدند.

مدیر هلال احمر فلسطین در نابلس اعلام کرد که در این درگیری‌ها 40 نفر به ضرب گلوله زخمی یا بر اثر استنشاق گاز اشک‌آور دچار خفگی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرک بیتا در جنوب نابلس از مدت‌ها پیش به کانون درگیری جوانان فلسطینی با اشغالگران اسرائیلی تبدیل شده و از ابتدای سال جاری تاکنون 5 نفر در این منطقه به شهادت رسیده و صدها نفر دیگر نیز زخمی شدند.

درگیری بین نظامیان صهیونیست و فلسطینیان در «بیتا» و قدس اشغالیدرگیری بین فلسطینیان و صهیونیست‌ها در شهرک "بیتا"/ واکنش حماس و جهاد اسلامی به شهادت کودک فلسطینی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنوب نابلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه گزارش روزانه خود در خصوص آخرین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون را منتشر کرد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، طی ۲۱۱ روز جنگ غزه، ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی در نتیجه حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به این باریکه به شهادت رسیده‌اند و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر دیگر نیز بر اثر این حمله‌ها زخمی شده‌اند.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۳ جنایت و کشتار را علیه خانواده‌های فلسطینی ساکن این باریکه مرتکب شده است.

بر اساس این گزارش در نتیجه جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ۳۲ شهید و همچنین ۴۱ زخمی فلسطینی به بیمارستان‌های این باریکه منتقل شده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که همچنان پیکر شماری از قربانیان در زیر آوارها و یا در خیابان‌های نوار غزه رها شده است و نیروهای امدادی و پدافند غیرعامل نوار غزه توانایی دستیابی به پیکر این قربانیان را ندارند.

کد خبر 6096335

دیگر خبرها

  • درگیری مسلحانه در زاهدان / ۴ کشته و زخمی
  • درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان
  • ۱۲۴۲ حمله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به فلسطینیان در آوریل ۲۰۲۴
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم
  • سیل ویرانگر در برزیل 56 کشته و 74 زخمی برجای گذاشت
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت ۱۵ فلسطینی در حمله‌های رژیم صهیونیستی به غزه در روز جاری
  • طی ۲۱۱ روز جنگ، چند فلسطینی در غزه شهید یا زخمی شدند؟
  • بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان