Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دکتر حمیدرضا مبشری رئیس شبکه بهداشت و درمان رامسر در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان با بیان اینکه بیمارستان امام سجاد تنها بیمارستان مازندران است که سه دستگاه اکسیژن ساز و یکصد دستگاه کپسول اکسیژن در اختیار دارد، گفت: شایعغ فوت بیماران کرونایی بر اثر کمبود اکسیژن در این بیمارستان صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: به دنبال تهیه تعداد دیگری کپسول اکسیژن هستیم تا تعداد آن‌ها به ۳۰۰ دستگاه افزایش یابد و تلاش داریم یک تانک اکسیژن هم با کمک خیرین تهیه کنیم تا پرکردن کپسول‌ها هم در شهرستان انجام شود.

دکترمبشری گفت: درحال حاضر کپسول‌های خالی اکسیژن برای پر کردن به منطقه سراوان استان گیلان ارسال می‌شود که سختی‌های خاص خودش را دارد و درصورت تامین اعتبار مورد نیاز و تهیه تانک، این مشکل هم برطرف خواهد شد.

او همچنین از کاهش محسوس پذیرش بیماران کرونایی در بیمارستان طی روز‌های اخیر خبر داد و افزود: هنوزه به وضعیت پایدار نرسیدیم و بیماران زیادی در قرنطینه خانگی قرار دارند.

رییس شبکه بهداشت رامسر در عین حال از تکمیل ظرفیت بیمارستان امام سجاد با بستری بیماران کرونایی خبر داد و گفت: ۱۵۰ بیمار بستری دائم و بستری موقتِ مبتلا به کووید ۱۹ هم اکنون در مرکز درمانی شهرستان تحت درمان قرار دارند.

محمد آزاد فرماندار شهرستان رامسر نیز با تکذیب شایعات پیرامون کمبود اکسیژن و فوت بیماران در تنها بیمارستان این شهرستان، گفت: به دلیل اختصاص سه دستگاه اکسیژن ساز به این مرکز درمانی در حال حاضر یکهزار و ۳۵۰ لیتر در دقیقه اکسیژن تولید می‌شود که تا اندازه زیادی نگرانی‌ها بابت کمبود اکسیژن را کاهش داده است.

او همچنین از تجهیز بیمارستان به دستگاه سی تی اسکن خبر داد و افزود: این دستگاه روزانه به بیش از ۲۵۰ نفر خدمات ارایه می‌کند.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگاه اکسیژن ساز ویروس کرونا کووید 19 کمبود اکسیژن بیماران کرونایی کمبود اکسیژن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با بیان این که، ضرب و شتم کادر درمان شوکه آور است، گفت: پیگیری قضایی ضاربان پرستار در بیمارستان چالوس در دست اقدام است.   به گزارش ایرنا، فریبرز درویش افزود : این اتفاق ۲ روز گذشته در این بیمارستان رخ داد که متاسفانه همراهان و خود بیمار در اقداماتی کاملا غیر قانونی پرستار را مورد ضرب و شتم قرار دادند که از ناحیه سر و صورت به شدت آسیب دیده است.   وی اظهار کرد : این افراد به علت مراجعه زیاد بیماران آستانه تحمل آنان در ارائه خدمات پایین آمده بود که شروع به فحاشی و ضرب و شتم این پرستار که در نهایت او را زخمی کردند.   این مسوول اظهار داشت : در زمان حاضر این پرستار یک شب در این بیمارستان بستری بوده و برای ادامه درمان هم اکنون در منزل بستری است.   رئیس بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس گفت : هم اکنون شکایتی علیه ضاربان که دست کم چهار نفر بوده از سوی واحد حقوقی این مرکز درمانی انجام گرفته و امیدوارم هر چه زودتر به پرونده این افراد خاطی رسیدگی شود.   بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس با داشتن حدود ۷۰تخت مصوب شامل بخش هایی از جمله داخلی، جراحی، زنان و زایمان، گوش، حلق و بینی، چشم پزشکی، اطفال، رادیولوژی، آزمایشگاه، داروخانه و ...به طور شبانه روزی به بیماران غرب مازندران خدمات ارائه می دهد.   نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر از شهرستان های غربی مازندران به شمارمی آیند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها
  • بیمارستان رضوی مشهد: تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • کمبود‌های دارویی و مشکلات بیماران