Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش هلاکویی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سامانه ماسک دانشگاه صنعتی شریف با تحلیل وضعیت شیوع کرونا در استان‌های کشور روند نزولی شیوع کرونا را از ۲۴ مرداد در بسیاری از استان‌های کشور نشان داده است، اظهار داشت: در حال حاضر ضروری است که مسئولان و مردم اجازه دهند که این پیک به آرامش برسد.

وی با بیان اینکه برای به ثبات رسیدن پیک‌های کرونا خسارت انسانی، اقتصادی و اجتماعی زیادی را داده‌ایم، ادامه داد: البته باید توجه داشت که هنوز تجمعات هیئات در دهه اول محرم در ارزیابی شیوع محاسبه نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه ۶۵۰ مرگ مربوط به یک روز مربوط به زمان حال نیست، تصریح کرد: این افراد حدود چهار الی پنج هفته پیش رفتار پرخطری داشته‌اند و نتایج آن امروز مشخص شده است تنها آمار ابتلاء، به روز است.

شیوع کرونای دلتا در کشور به شوخی گرفته شد

وی با بیان اینکه در کشوری مانند نیوزیلند با مشاهده تنها یک مورد مبتلا به کرونای دلتا همه کشور حتی داروخانه‌ها و سوپرمارکت‌ها را لاک داون کردند، ابراز داشت: این در حالی است که در کشور علی رفم مشاهده تعداد زیادی از مبتلایان به این بیماری هیچ اقدام جدی صورت نگرفت و بیشتر به شوخی گرفته شد.

هلاکوئی نائینی با بیان اینکه ضروری است شهروندان نسبت به مسئولیت اجتماعی خود در زمینه شیوع کرونا توجه داشته باشند، اضافه کرد: باید توجه داشت که شیوع کرونا حق الناس است و چنانچه فردی به دیگری بیماری را منتقل کند حق الناس را ایجاد کرده است.

مردم باید نسبت به شرایط خطرسنجی داشته باشند

وی با بیان اینکه مردم باید خطرسنجی داشته باشند نسبت به جاهایی که حضور می‌یابند، ادامه داد: مردم باید از حضور در تجمعات پرهیز کنند و خود به فکر سلامتی‌شان باشند.

استاد اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه مسئولان باید با مردم صحبت کنند، گفت: مسئولان بیشتر مردم را می‌ترسانند و کمتر به آنها آگاهی می‌دهند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید برای برگزاری نماز ظهر عاشورا بستر لازم را فراهم آوردند، ابراز داشت: باید توجه به مسائل بهداشتی و سلامت شهروندان به عنوان پیوست برگزاری این مراسم در شرایط فعلی باشد.

هلاکویی نائینی با بیان اینکه انجام سفر نیز در ایام تعطیلات به نوعی لجبازی با سلامت خود است، اضافه کرد: شهروندان باید خود به سلامتی خود توجه داشته باشند.

کد خبر 5283898

منبع: مهر

کلیدواژه: اپیدمیولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران شیوع کرونا پیک پنجم کرونا ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا رسانه هیئت مراسم عزاداری محدودیت های کرونایی بوشهر آمار کرونا هیئت مذهبی کرمانشاه عکس استانها گرگان داشته باشند شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار باز هم نزولی شد

شواهد ناشن دهنده کاهش قیمت ارز در بازار غیر رسمی است.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- بهزاد قبادی؛ بر اساس بازدید میدانی خبرنگار بازارنیوز، قیمت ارز بازار غیررسمی(آزاد) نسبت به پیش از تعطیلی‌ اخیر، کاهشی شده است.

بنا بر این گزارش میدانی، دلار  تا ساعت 14 امروز(یکشنبه 16 اردیبهشت)، در بازار 60 هزار و 500 تومان قیمت خورده که البته خرید و فروش چندانی در بازار رخ نمی‌دهد و دلار با قیمت های پایین‌تر هم خریدار ندارد.

گفتنی است؛ اقدامات بانک مرکزی در کنترل بازار آزاد، منجر به کاهش نرخ ارز در این بازار شده است.

پایان پیام//

برچسب ها: ارز ، قیمت ارز ، نرخ ارز لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TAA

دیگر خبرها

  • معادن کلید مهم توسعه کردستان/جاده‌های معادن موجب نارضایتی مردم
  • مردمی‌سازی منابع طبیعی با توجه به طبیعت، اقتصاد و امور اجتماعی
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • قاچاق سوخت تهدید جدی برای شیوع مالاریا در شرق کشور
  • دلار باز هم نزولی شد
  • فصل پنجم «نون‌خ» برای سلمان همراه با چاشنی ماه عسل بود
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • افت شاخص انتظارات تورمی به پیش از آغاز تحریم/ تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است