Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ایمان زارعی اظهار کرد: ۶ مرکز خونگیری در روز تاسوعای حسینی در سراسر هرمزگان میزبان اهداکنندگان خون خواهد بود و این مراکز در شهرهای بندرعباس، قشم، میناب و بندرلنگه آماده خونگیری از مردم هستند.

این مراکز که در روز تاسوعا خدمات ارائه می‌دهند به شرح زیر هستند:

شهرستان بندرعباس مرکز انتقال خون بندرعباسصبح ۸ الی ۱۳ و عصرها ۱۷ الی ۲۲ آدرس: حد فاصل چهار راه مرادی به سمت فلکه برق

مرکز موقت امامزاده سید مظفر (ع) در بندرعباس، صبح ۸ الی ۱۳ و عصر ۱۷ الی ۲۲ آدرس: کانکس اهدای خون، جنب بارگاه امامزاده سید مظفر (ع)

شهرستان میناب، مرکز انتقال خون میناب، صبح ۸ الی ۱۳ و عصر ۱۷ الی ۲۰ آدرس: نرسیده به شهرداری، نبش کوچه ۱۵

روستای نخل ابراهیمی، صبح ۹ الی ۱۲:۳۰

شهرستان بندرلنگه؛ مرکز انتقال خون بندرلنگه عصر ۱۹:۳۰ الی ۲۲:۳۰ آدرس: روبروی بانک ملی مرکزی

شهرستان قشم؛ مرکز انتقال خون قشم؛ عصر ۱۷ الی ۲۰:۳۰ آدرس: روبروی فرمانداری

به گفته مدیرکل انتقال خون هرمزگان در مراکز انتقال خون تمامی نکات بهداشتی سرسختانه اعمال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بهبود یافتگان کرونا یک ماه از بهبودی کامل گذشته باشد و هیچگونه علائمی نداشته باشند.

زارعی خاطرنشان کرد: کسانی که دوز اول یا دوز دوم واکسن استرازانکا و اسپوتنیک را دریافت کرده‌اد، تا ۲۸ روز پس از تزریق نمی‌توانند خون اهدا کنند اما سایر واکسن‌ها معافیتی برای اهدای خون ندارند.

کد خبر 5283922

منبع: مهر

کلیدواژه: ایمان زارعی انتقال خون هرمزگان تاسوعا و عاشورا نذر خون اهدای خون ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا رسانه هیئت مراسم عزاداری محدودیت های کرونایی بوشهر آمار کرونا هیئت مذهبی کرمانشاه عکس استانها گرگان مرکز انتقال خون ۱۷ الی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۸۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان

ایسنا/هرمزگان مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در سال گذشته بیش از ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ هرمزگان گرفته شده است.

حسین قاسمی امروز هفتم اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۴۹ هزار تماس منجر به اعزام آمبولانس، ۱۶ هزار و ۷۱۱ مورد مشاوره و بیش از ۵۶ هزار مزاحمت تلفنی بوده است. 

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ادامه داد: سایر تماس‌ها نیز جهت پیگیری حوادث و بیماران بوده است که در همین رابطه باید اضافه کنم تمامی کارشناسان مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ هرمزگان کارشناس یا کارشناس ارشد رشته پرستاری یا رشته‌های پیراپزشکی هستند که به صورت کاملا تخصصی برای تریاژ تلفنی بیماران و مصدومان آموزش دیده‌اند.

دکتر قاسمی در پایان از تمامی مددخواهانی که با اورژانس تماس می‌گیرند درخواست کرد در هنگام تماس با اورژانس ۱۱۵، ضمن حفظ خونسردی خود، اطلاعات لازم از قبیل، نوع بیماری، مصدومیت، تعداد مصدوم، سن بیمار، سابقه بیماری، آدرس دقیق و... را در اختیار همکاران ما در مرکز پیام بگذارند و به توصیه‌ها و مشاوره‌های آنها عمل کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تودیع و معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد