Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@00:12:17 GMT

وضعیت خطرناک شیوع کرونا در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۸۸۵۱

وضعیت خطرناک شیوع کرونا در کرمانشاه

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه با اشاره به قرمز بودن وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه، گفت : اگر مردم رعایت نکنند؛ وضعیت کرونایی شهرستان وارد مرحله بحرانی خواهد شد که خیلی خطرناک است.

او با اعلام اینکه هم اکنون آمار بستری‌های کرونایی شهرستان کرمانشاه نزدیک ۹۰۰ نفر است، گفت : پیک پنجم کرونا لحظه به لحظه سخت‌تر می‌شود و اگر مردم رعایت نکنند اوضاع از این بدتر هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کرمانشاه با اشاره به تعطیلات در نظر گرفته شده برای فروکش کردن موج پنجم کرونا، افزود: هدف از تعطیلات که کسب و کار مردم را هم تحت تاثیر قرار داده این است که مردم در خانه بنشینند تا موج پنجم بیماری فروکش کند، لذا از همه مردم درخواست دارم هشدار‌ها را جدی گرفته و در خانه بمانند.

او ادامه داد: اگر قرار باشد مردم در تعطیلات تاسوعا و عاشورا به شهر‌ها و روستا‌های کوچک و نزد اقوام خود بروند احتمال شیوع بیماری کرونا بیشتر خواهد شد، لذا به جد از مردم شهرستان کرمانشاه تقاضا داریم در خانه مانده و پذیرای مهمان هم نباشند.

رنجبر افزود: هم اکنون بخشداری‌ها در سطح روستا‌های شهرستان کرمانشاه اعلام وضعیت خطرناک کرونایی کرده و از مردم روستا‌ها می‌خواهند عزیزانشان را از سفر به روستا‌ها منصرف کنند تا خدای نکرده شاهد اوج گیری موج جدید کرونا در شهرستان نباشیم .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا شهرستان کرمانشاه روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور

حجت‌الاسلام مهدی عبدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به اجرای «طرح نور» توسط نیروی انتظامی که در راستای مطالبه عموم مردم و بانوان به‌منظور حفظ ارزش‌های اسلامی به‌ویژه عفاف و حجاب به اجرا درآمده است گفت : مردم متدین کرمانشاه فردا جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه، مقابل درب مسجد جامع این شهرستان تجمع حمایتی از اجرای این طرح برپا خواهند نمود.

وی ضمن دعوت مردم متدین و غیور جهت شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود مردم به‌ویژه بانوان شهرستان کرمانشاه به‌منظور دفاع از ارزش‌های دینی و حمایت از فرزندان سلحشور خود در نیروی انتظامی در این تجمع شرکت کرده و بر تداوم این طرح ضروری و اجرای قوانین واجب الهی تأکید نمایند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • روستای نظرلو در شهرستان شبستر به شهر تبدیل شد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • وضعیت وحشتناک تخریب دیوار خانه‌های مردم در زاهدان پس از طوفان | فیلم
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای طرح نور
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • وضعیت مقاوم‌سازی ۱۳ شهرستان کرمانشاه بالاتر از میانگین کشوری
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا