Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نتیجه حمله توپخانه‌ای و خمپاره‌ای نیروهای ترکیه و مزدوران تروریست آن به حومه الحسکه یک زن کشته و چندین غیرنظامی زخمی شدند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، نیروهای ترکیه و مزدوران تروریست آنها با بیش از ۵۰ خمپاره شهرک «ابو راسین» و روستاهای اطراف در حومه شمال غربی الحسکه از جمله روستای «الدرداره» را هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه این حمله توپخانه‌ای و خمپاره‌ای نیروهای ترکیه و مزدوران تروریست آن به حومه الحسکه یک زن کشته و چندین غیرنظامی زخمی شدند.

حملات خمپاره‌ای و توپخانه‌ای به محله‌های مسکونی توسط نیروهای ترکیه و مزدوران آن باعث مهاجرت شماری از اهالی روستاها و ایجاد حالت رعب و ترس بین غیرنظامیان به صورت گسترده شده است.

نیروهای ترکیه از چند روز پیش روستاهای اطراف منطقه «ابو راسین» را در چارچوب سیاست تحت فشار قرار دادن و ارعاب با هدف مجبور کردن غیرنظامیان به ترک روستاها و شهرهای خود هدف قرار می‌دهند.

در ادامه این گزارش آمده است، در پی حمله خمپاره‌ای نیروهای ترکیه و مزدوران آنها به ایستگاه انتقال برق «تل تمر» در حومه الحسکه، آسیب‌هایی به آن وارد شده است.

در همین راستا، انور عکله، مدیر شرکت برق الحسکه به خبرگزاری سانا گفت: ایستگاه انتقال برق «تل تمر» هدف حملات توپخانه‌ای و خمپاره‌ای نیروهای ترکیه قرار گرفت.

وی در ادامه توضیح داد: در پی این حملات، ایستگاه «تل تمر» از سرویس خارج نشده و تنها آسیب‌هایی به آن وارد شده است.

عکله خاطرنشان کرد: این اولین بار نیست که نیروهای اشغالگر ترکیه و مزدوران آنها ایستگاه «تل تمر» را هدف قرار می‌دهند، و چندین بار نیز ایستگاه انتقال برق «ام الکیف» در شمال شهرک مورد حملات آنها قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه حسکه سوریه خمپاره ای نیروهای ترکیه نیروهای ترکیه و مزدوران حومه الحسکه توپخانه ای تل تمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، رادیو ارتش اسرائیل اعلام کرد که یک گردشگر ترکیه ای یک نظامی اسرائیلی را در شهر«قدس» زخمی کرد.

رادیو ارتش اسرائیل تأکید کرد که نظامی اسرائیلی در نزدیکی منطقه «باب الساهره» در بخش قدیمی قدس اشغالی زخمی شده است و مهاجم شهروند ترکیه است.

المیادین نیز گزارش داد که نیروهای اشغالگر به این گردشگر جوان ترکیه ای تیراندازی کرده و او را به شهادت رساندند.


 

دیگر خبرها

  • یک گردشگر ترکیه ای با چاقو یک نظامی اسرائیلی را در قدس زخمی کرد
  • در حمله با چاقو در لندن ۴ نفر زخمی شدند
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • حملات باندهای مسلح و داعش در نیجریه/ ۲۵ نفر کشته شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست در جنوب غزه
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد