Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – گفته می‌شود اعضای کادر فنی استقلال مذاکرات جدی خود را با یکی از بازیکنان سابق تیم‌ملی فوتبال ایران آغاز کردند تا در صورت توافق نهایی این بازیکن فصل آینده با پیراهن استقلال به میدان برود.

پس‌ از آن که مذاکرات با بازیکنان شاغل در لیگ ایران به نتیجه مطلوبی نرسیده‌ است کادر فنی استقلال تصمیم گرفته به سراغ بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های اروپایی برود تا در صورت امکان زمینه حضور آن‌ها در ترکیب استقلال را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از آنجا که پیش‌بینی می‌شد با رسانه‌ای شدن خبر مذاکره طرفین استقلالی با مدیر برنامه این بازیکن، روند مذاکرات با مشکل مواجه شود، استقلالی‌ها تمام توان خود را به کار گرفتند تا این مسیر بدون سروصدا طی شود، حالا گفته می‌شود بناست بازیکن سابق تیم‌ملی فوتبال ایران پس‌ از مشورت با همسرش نظر نهایی خود را برای حضور در جمع بازیکنان استقلال اعلام کند.

نکته جالب‌توجه اینجاست این بازیکن قبل‌تر در فهرست بازیکنان مورد نیاز یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بود، اما مخالفت بازیکن با حضور در لیگ ایران باعث شد گل‌محمدی در پروسه استخدام این بازیکن ناکام بمانند. حالا چنانچه استقلالی‌ها بتوانند این بازیکن را به استخدام خود درآورند می‌توانند مانور بسیار زیادی را پیرامون آن انجام دهند تا شاید از شدت انتقادات به مدیریت باشگاه کاسته شود.

البته یک نگرانی بزرگ نیز برای مدیران باشگاه استقلال در خصوص استخدام احتمالی این بازیکن وجود دارد که برخی منتقدان نسبت‌ به سطح کیفی این بازیکن موضع‌گیری منفی داشته باشند تا به نوعی خرید آبی‌ها زیر سایه انتقاد‌ها قرار گیرد. با این‌وجود آنها به واسطه نظر مثبت سرمربی تاکید دارند در صورت خرید این بازیکن استقلال توانسته نخستین بمب نقل‌وانتقالاتی خود را به‌ این‌ ترتیب منفجر کنند. بیشتر بخوانید: ویرانی مثلث ویرانگر استقلال/ بلاتکلیفی خط آتش آبی‌پوشان با جدایی دیاباته و قایدی

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی

هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی، سوژه اولین روز رسمی سرپرستی آتیلا حجازی در تیم استقلال بود.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تمرین روز جمعه تیم استقلال از ساعت ۱۲:۳۰ در کمپ زنده یاد حجازی در شرایطی برگزار شد که هواداران این تیم از ساعاتی قبل از آغاز تمرین درکمپ حضور پیدا کردند. بیش از ۷۰۰ نفر زن و مرد و بچه از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند.

پیش از شروع تمرین نکونام توسط هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت. 

علیرضا نیکبخت، شاهرخ بیانی، بهتاش فریبا، رضا رجبی و حمید بابازاده در تمرین امروز استقلال حضور پیدا کردند تا به بازیکنان و کادرفنی تیم روحیه بدهند و مورد تشویق قرار گرفتند. 

در ابتدای تمرین امروز صادقی مدافع جنجالی سابق استقلال و داوود حقدوست بازیکن دهه ۸۰ استقلال نیز حضور داشتند. حین برگزاری تمرین بی نظمی هایی ایجاد شد و تعدادی از نوجوانان برای گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان به کنار خط طولی زمین آمدند.

 در اواخر تمرین امروز هواداران استقلال به شکلی عجیب برای گرفتن عکس سلفی با بازیکنان به داخل زمین هجوم بردند که صحنه های بدی را رقم زد. مهدی هاشمی نسب مربی استقلال در تمرین امروز غایب بود.

دیگر خبرها

  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • استقلال آماده بالا بردن جام قهرمانی شد
  • پیشکسوت عزادار استقلالی هم برای حمایت آمد
  • کاپیتان سابق، بمب روحیه استقلالی‌ها(عکس)
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • هجوم سلفی‌بگیران و مصدومیت یک استقلالی
  • سه لژیونر جدید والیبال ایران، مقصد: کره جنوبی!