Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@07:53:30 GMT

تمهیدات شهرداری تالش برای مقابله با کرونا

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۹۲۱۶

تمهیدات شهرداری تالش برای مقابله با کرونا

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش از اتخاذ تصمیماتی با هدف مهار شیوع ویروس کرونا در این شهر خبر داد.

نامیار سکوتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرستان تالش اکنون در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد. اظهار کرد: شهرداری تالش طی هفته اخیر، به منظور مقابله با شیوع کرونا، با یک تانکر ۱۰ هزار لیتری تمامی معابر اصلی و پرتردد این شهر که اصناف در آن قرار دارد را ضدعفونی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر تمام مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها، بوستان‌ها، تفرجگاه‌ها، طرح‌های ساحلی گیسوم و قروق، پارک جنگلی سیاه‌داران، سورتمه ریلی و بازار هفتگی (پنج شنبه بازار) تالش تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری تالش گفت: در حال حاضر تمامی نیروهای شهرداری و آتش نشانی در آماده‌باش کامل هستند. و در صورت نیاز و درخواست، نهادها و ادارات دولتی توسط شهرداری ضدعفونی می‌شود.

وی یادآور شد: شهرداری تالش به منظور آگاه‌سازی بیشتر شهروندان در جهت پیشگیری و مراقبت در مقابله با ویروس کرونا، بنرهای آموزشی در این شهر نصب کرده است.

سکوتی از شهروندان درخواست کرد: برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، از تجمع در سطح شهر به ویژه اماکن تفریحی خودداری کنند.

به گزارش ایمنا، شهر هشتپر یا تالش مرکز شهرستان تالش با حدود ۵۵ هزار نفر جمعیت در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 515388

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری تالش مقابله با شیوع کرونا کووید ۱۹ وضعیت قرمز کرونا ضدعفونی گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری تالش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ محمد رستمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل با سلاح گرم در یکی از ییلاقات شهرستان تالش پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته پلیس مشخص شد قاتل به علت اختلافات ملکی با استفاده از سلاح شکاری به سمت مقتول شلیک کرده و وی را به قتل رسانده است.
فرمانده انتظامی تالش با بیان اینکه پلیس قاتل را در کمتر از ۵ ساعت در حین فرار به یکی از استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کرد افزود: از وی یک قبضه سلاح شکاری نیز کشف شد.
سرهنگ رستمی گفت: قاتل ۳۴ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • گلایه اهالی بازارهای سیار از افزایش اجاره‌ها
  • افتتاح پایگاه تجمیعی سلامت خانواده شماره یک تالش
  • ماجرای کشف جسد یک زن ۵۹ ساله در تالش
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران