Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - مدیرعامل شرکت نفت خزر با استقبال از معرفی جواد اوجی به عنوان وزیر پیشنهادی نفت، تجربه، توان اجرایی و مدیریتی وی را ارزشمند خواند و گفت: اگر فردی خارج از مجموعه نفت به‌ عنوان گزینه تصدی وزارت نفت به مجلس معرفی می‌شد، ممکن بود بزرگترین بنگاه اقتصادی کشور در این برهه حساس با مشکلات متعددی مواجه شود و این انتخاب، نتایج ناخوشایندی به دنبال داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی اصولی در گفت‌وگو با خبرنگار شانا افزود: آقای اوجی از مدیران لایق و باسابقه صنعت نفت است که به‌واسطه سوابق اجرایی و مدیریتی در رده‌های مختلف ستادی، عملیاتی، کارفرمایی و پیمانکاری در صنعت نفت، از تجربیات ارزشمندی برای اداره صنعت بزرگ نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی برخوردار است و شایستگی تصدی وزارت نفت را دارد.
وی به نقش موثر اوجی در زمان مدیرعاملی شرکت ملی گاز ایران در توسعه گازرسانی و همچنین تسهیل توسعه تجارت گاز و روابط بین‌المللی با کشورهای منطقه در این حوزه اشاره کرد و گفت: مهندس اوجی پیش از آن نیز عملکرد مطلوبی در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی داشت و سال‌ها فعالیت، تجربه‌اندوزی، همکاری با وزیران مختلف، چندین مرتبه انتخاب به عنوان مدیر نمونه وزارت نفت و ادامه مسیر در بخش پیمانکاری صنعت نفت طی سال‌های اخیر، در مجموع توان اجرایی و مدیریتی قابل‌توجهی را در وی برای حضور در رأس وزارت نفت ایجاد کرده است.
مدیرعامل شرکت نفت خزر ابراز امیدواری کرد که اوجی با رأی قاطع نمایندگان مجلس، فعالیت خود را به عنوان وزیر نفت دولت سیزدهم آغاز کند و با همراهی کارکنان تلاشگر صنعت نفت، در مسیر تحقق اهداف این صنعت گام بردارد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: وزارت نفت صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی

مسئولان وزارت صنعت و تجارت طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری دومین جلسه هماهنگی بین‌ الوزارتی کمیته اقتصادی – تجاری، صنعتی – معدنی و نفتی، با نمایندگان جمهوری اسلامی ایران خبر داده‌اند.

قدرت‌الله جمال، معاون وزارت صنعت و تجارت در این نشست گفت: اکنون افغانستان از یک کشور وارداتی به یک کشور صادراتی تبدیل شده است. مانند سایر کشورها صادرات دارد و در بسیاری از تولیدات به خودکفایی رسیده است. 

در ادامه این نشست جهت توسعه تجارت و آوردن سهولت‌های بیشتر در عرصه جلب و جذب سرمایه‌گذاری‌ها، روابط بانکی و رفع چالش‌ها در زمینه ترانزیت و صادرات و ایجاد منطقه آزاد صنعتی میان دوکشور تبادل‌نظر صورت گرفت و نمایندگان ادارات گزارش فعالیت‌های شان را نیز ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • رشد اقتصادی ایران در ۲۰۲۳ بر اثر دانش‌بنیان شدن صنعت نفت و گاز به دست آمد/ استفاده حداکثری از توان دانش بنیان‌ها جواب داد
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • چگونگی مردمی‌سازی توسعه بالادست صنعت نفت و گاز با توان بخش خصوصی و سرمایه‌های خرد مردمی
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • چرا هیچ وقت یادمان نمی ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟