Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دادستان تهران گفت: مقررات ستاد ملی کرونا مهم است و بدون هیچ ملاحظه‌ای اجرا می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، علی القاصی مهر در حاشیه بازدید میدانی از کیلومتر 60 جاده تهران - قم با اشاره به وضعیت قرمز (از لحاظ بیماری کرونا) پایتخت افزود: طرح ممنوعیت بین جاده‌ای ستاد ملی کرونا تا شنبه با همکاری پلیس اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به کاهش تردد‌های جاده‌ای در محور قم - تهران از 2600 به 700 خودرو نسبت به دیروز گفت: اقدام‌های محدودیتی در دستور کار است و دادستانی از اقدامات پلیس در این راستا حمایت می‌کند.
القاصی مهر با اشاره به حضور دادستانی با هدف راستی آزمایی اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی ستاد ملی کرونا گفت: مشاهدات میدانی بیانگر اجرای کامل این قانون است.
وی به شهروندان توصیه کرد خود را به زحمت و دردسر نیاندازند، چون پلیس در محور‌های خروجی شهر از خروج پلاک‌های بومی جلوگیری می‌کند.
دادستان تهران تذکر ماموران نیروی انتظامی و ثبت تابلو‌ها مبنی بر عدم خروج پلاک‌های بومی را مهم خواند و گفت: شهروندان متخلف علاوه بر جریمه یک میلیونی برگردانده می‌شوند.
به گزارش خبرگزار آریا به نقل از صدا و سیما، وی با اشاره به اینکه مقررات ستاد ملی کرونا الزام آور است افزود: اعمال محدودیت‌ها بدون هیچ ملاحظه‌ای کاملا اجرا می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ستاد کرونا مردم ستاد ملی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران از برگزاری یازده نشست با حضور مقامات ذیربط و دستگاه‌های متولی برای تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران خبر داد و گفت: در راستای تعیین تکلیف خودروها و موتورسیکلت‌های رسوبی در توقف‌گاه‌های زیر نظر فراجا در استان تهران در رابطه با بیش از ۶۵ هزار و ۷۰۰ دستگاه وسیله نقلیه اقدامات لازم صورت گرفته و پرونده‌های قضایی مربوط به این وسایل نقلیه، به دادگاه انقلاب ارجاع شده‌اند.

وی افزود: تاکنون در رابطه با بیش از ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران رای صادر شده و روند رسیدگی به پرونده‌های ۳۷ هزار و ۸۰۰ دستگاه دیگر نیز در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: تا امروز تعداد دو هزار و ۴۸۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت بر اساس احکام قضایی صادره از سطح پارکینگ‌های استان تهران خارج شده‌اند و طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده، مقرر است که تا ۲۷ خرداد ۱۴۰۳، تمام وسایل نقلیه از سطح این پارکینگ‌ها خارج شوند.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • جهش تولید با مشارکت مردم باعث توسعه اشتغال می‌شود
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • خروج علیه شهردار تهران
  • موفقیت بانک ملی ایران در جذب سرمایه اجتماعی با پرداخت تسهیلات خرد