Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سیستان و بلوچستان به تازگی پیک فاجعه‌بار را رد کرده؛ پیکی که با تلاش‌های سفیدپوشان هرچند شرایط را در بی‌‌بیمارستان‌ترین استان ایران نسبتاً پایدار کرده اما ترس از برگشت دوباره آن با توجه به شرایط فعلی کشور شب و روزشان را گرفته است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سواحل مکران، فشار گسترده، طاقت‌فرسا و پایان‌ناپذیر بر سفیدپوشان بی‌بیمارستان‌ترین استان ایران دو سال است امان و قرار کادر درمان سیستان و بلوچستان را بریده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو سال از کرونا می‌گذرد و سفیدپوشان سیستان و بلوچستان به‌تازگی یک پیک فاجعه‌بار را رد کرده‌اند؛ پیکی که با تلاش‌هایشان هرچند شرایط را نسبتاً پایدار کرده اما همچنان ترس برگشت‌ آن با توجه به شرایط حال کشور شب و روزشان را گرفته است.

سیستان و بلوچستان در قعر جدول تعداد و شاخص تخت بیمارستانی/ چرا دولتی‌ها وضعیت فاجعه‌بار را عادی جلوه می‌دهند؟ +فیلمآخرین وضعیت شیوع کرونا در سیستان‌و‌بلوچستان/ راه‌اندازی بیمارستان سیار و صحرایی آغاز شد+ فیلمفشار بی‌سابقه کرونا بر بیمارستان‌های انگشت‌شمار سیستان و بلوچستان/ کیت تست کرونا یافت نمی‌شود + فیلم

کادر درمان در سیستان و بلوچستان حالا خسته و بی‌حال است؛ در استانی که فشار بر آن‌ها با پایین‌ترین شاخص بمیارستان و تخت بیمارستان در کشور نسبت به جاهای دیگر خیلی طاقت‌‌فرساست.

انتهای پیام/395/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مناطق دریایی منطقه آزاد چابهار کمیسیون بهداشت و درمان وزارت بهداشت سیستان و بلوچستان مناطق دریایی منطقه آزاد چابهار کمیسیون بهداشت و درمان وزارت بهداشت سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان فاجعه بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی

جانشین پلیس راه کشور گفت: شب گذشته به دلیل بارش باران در جاده کرج - چالوس شاهد ریزش سنگ بودیم که امروز هم خطر ریزش سنگ در این مسیر وجود دارد.

سرهنگ سیاوش محبی به ایرنا اظهار کرد: اتوبان شمال شب گذشته در محدوده تونل شماره ۱۲ از ساعت ۱۰ و ۲۲ دقیقه تا ساعت پنج امروز به دلیل ریزش سنگ مسدود بود که پس از پاکسازی، بازگشایی شد.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده های کشور به ویژه جاده‌های شمالی،خاطر نشان کرد: ترافیک در همه محورهای مواصلاتی به ویژه مسیر برگشت از استان های شمالی به طرف تهران با پایان یافتن تعطیلات سنگین و پر حجم است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: د محور چالوس بدلیل ترافیک پرحجم از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح امروز شمال به جنوب یکطرفه شده است.

محبی ادامه داد:درمحور هراز از ساعت ۱۵ امروز تردد وسایل نقلیه از آبعلی به سمت آمل ممنوع شد و از آمل به سمت رودهن یا آبعلی مسیر یکطرفه است تا زمانی که بار ترافیکی تخلیه شود.

وی ادامه داد: در محدوده پاسگاه لاریجان و قبل از شهر مرزن آباد شاهد پس زدگی ترافیک هستیم و در سایر محورهای مواصلاتی ترافیک پر حجم و روان است.

جانشین پلیس راه کشور گفت: به رانندگانی که هنوز مسیر بازگشت را آغاز نکردند توصیه می شود که بازگشت خود را به فردا موکول کنند تا ترافیک کمتری را در جاده ها تجربه کنند.

محبی ادامه داد: اگر رانندگان در این ساعات سفر بازگشت خود را آغاز کنند با تاریکی شب و پیک ترافیک مواجه می شوند و ممکن است ساعت ها پشت ترافیک بمانند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • برای ۴ سال آتی مشکلی برای تامین آب سیستان و بلوچستان وجود ندارد
  • صدور مجوز راه‌اندازی کارخانه در سیستان و بلوچستان به صورت استانی انجام می‌شود
  • پایان امدادرسانی به سیلاب سیستان و بلوچستان
  • نشست اقتصادی ایران و افغانستان در زاهدان