Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سید مهدی صداقت معاون فنی مرکز بهداشت گلستان گفت: بجز مراکز واکسیناسیون روستایی مراکز تمام شهر‌های استان امروز و فردا (تاسوعا و عاشورا) باز است و مردم می‌توانند با مراجعه به مراکز تجمعی شهر خود علیه کرونا واکسینه شوند.

او  افزود: واکسن کرونا به اندازه کافی برای تمام شهر‌های استان تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صداقت گفت:بجز بندرگز سایر مراکز واکسیناسیون فعال خواهد بود.

محمد رحیم پالیده رئیس مرکز بهداشت شهرستان گنبد کاووس گفت: واکسیناسیون کرونا در گنبد واکسیناسیون در ۷ مرکز شهری و ۲۰ مرکز روستایی شهرستان در حال اجراست و سه مرکز هم افزوده شده است.

او  افزود: سه مرکز دجدید واکسیناسیون هم در شهر گنبد کاووس اضافه می‌شود.

پالیده  افزود: تا کنون بیش از ۶۰ هزار نفر در گنبد کاووس واکسن کرونا دریافت کرده اند.

فرهاد بدیعی مدیر شبکه بهداشت گنبد کاووس گفت:هم اکنون ۵۰۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی شهرستان گنبدکاووس بستری هستند و افرادی که خدمات درمان سرپایی را دریافت می‌کنند باید در خانه استراحت کنند و از تردد در اجتماعی بپرهیزند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا ویروس کرونا گنبد کاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی

      به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام روز چهارشنبه گفت: این مرکز با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ راس دام سبک و سنگین در حاشیه شهر احمدآباد صولت و در هشت کیلومتری جاده تایباد- تربت جام احداث شده است.   باقر خدادادی افزود: میدان عرضه دام زنده تربت جام شامل پست دامپزشکی، محل کشتار اضطراری، اتاق معاینات دامپزشکی، مرکز خدمات دامپزشکی و دامپروری، سکوی تخلیه و بارگیری دام، کوره لاشه‌سوز، انبار علوفه و مواد کنسانتره ، محل شب ماند دام، باجه بانکی، باسکول و پارکینگ است.   وی ادامه داد: فعالیت این مرکز تحت نظارت اداره دامپزشکی شهرستان تربت جام است و مردم می توانند با اطمینان خاطر از رعایت موازین بهداشتی با حضور در این محل، بدون واسطه گوسفند زنده را تهیه کنند.   مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: برای ایجاد تعادل در فروش دام زنده، دامداران و گله داران در روستاهای تربت جام، تایباد، باخرز و صالح آباد می‌توانند دام زنده تولیدی خود را در این محل عرضه کنند.   جمعیت دامی شهرستان تربت جام شامل ۳۶۰ هزار راس دام سبک و ۱۲ هزار راس دام سنگین است.

دیگر خبرها

  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • ایجاد مراکز نوآوری در حوزه اقتصاد دیجیتال/راه‌اندازی اولین مرکز نوآوری تولید بازی‌های رایانه‌ای
  • انگلیس درصدد راه اندازی گنبد آهنین
  • انگلیس درصدد راه‌اندازی گنبد آهنین
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • راه اندازی بزرگترین میدان عرضه دام‌ زنده در شرق خراسان رضوی