Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@11:36:50 GMT

۱۱ هزار خودرو غیربومی از مبادی مازندران بازگشت داده شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۹۸۰۰

۱۱ هزار خودرو غیربومی از مبادی مازندران بازگشت داده شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ هادی عبادی با اشاره به اینکه ورودی‌های مازندران همچنان بسته است وخودروها اجازه ورود به استان را ندارند افزود: از ابتدای اجرای طرح محدویت‌های کرونایی از روز یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ تا امروز چهارشنبه ۱۱ هزار و ۱۳۲ دستگاه خودرو از از ورودی‌های استان مازندران به مبدا برگشت داده شدند و در این مدت ۴ هزار و ۷۳۸ دستگاه خودرو جریمه کرونایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ عبادی افزود: ترافیک هم اکنون در راه‌های مواصلاتی مازندران، کاملاً مدیریت شده و ترافیک در ورودی‌ها و خروجی‌های استان نداریم.


وی تصریح کرد: همکاری مردم بهتر شده به همین خاطر ترافیکی در جاده‌های استان مشاهده نمی‌شود.

کد خبر 5284002

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه محدودیت تردد نیروی انتظامی مازندران ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا رسانه هیئت مراسم عزاداری بوشهر محدودیت های کرونایی آمار کرونا هیئت مذهبی کرمانشاه عکس استانها گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، حمزه آقاپور کاظمی صبح چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران گفت: طی همکاری صورت گرفته اداره کل دامپزشکی مازندران و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری با اطلاعات سپاه استان مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان مازندران شناسایی و کشف گردید.

وی افزود: براساس این اقدام دو خودرو ایسوزو که اقدام به حمل تخم مرغ های غیر بهداشتی فاقد هویت بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی کردند که در شهرستان ساری توقیف و جهت رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی به صورت موقت در یکی از سردخانه های شهرستان ضبط شد.

آقاپور کاظمی در خصوص این محموله ها افزود: از این دو خودرو تعداد ۵۱۰ کارتن تخم مرغ معادل ۴۹۰۰ کیلو گرم به دلیل عدم نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط به محموله هچون تاریخ تولید و انقضا، حمل و نقل غیربهداشتی و بدون رعایت زنجیره سرد، جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای، نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو ضبط شد.

وی از شهروندان خواست از خریداری هرگونه تخم مرغ کثیف، شکسته، ترک خورده و یا نگهداری شده درخارج از یخچال جداً خودداری نمایند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آنرا به یخچال منتقل کنند.

وی با تاکید بر اینکه تخم مرغ ها باید دارای نشانه و تاریخ باشند گفت: تخم مرغ بسته بندی شده را بابسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند و از شستشوی آن جهت نگهداری در یخچال اجتناب کنند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: این اداره کل از طریق سامانه ۱۵۱۲ آماده دریافت هرگونه شکایات و اعلام گزارشات مردمی است‌

کد خبر 6093917

دیگر خبرها

  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • کارنامه دولت در مازندران/ بازگشت کارخانه های ورشکسته به تولید
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • اجرای طرح شهید محمودوند با هدف انسداد مبادی بی‌سوادی در کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • تصادف زنجیره‌ای ۵ دستگاه خودرو در آزادراه قزوین به زنجان 
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد