Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@18:43:53 GMT

مانوئل لوکاتلی در تست پزشکی یوونتوس / عکس

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۴۹۸۹۴

مانوئل لوکاتلی در تست پزشکی یوونتوس / عکس

بالاخره انتقال هافبک تیم ملی ایتالیا به یوونتوس قطعی شد

مانوئل لوکاتلی، هافبک 23 ساله تیم ملی ایتالیا برای مدت ها هدف یوونتوس برای تقویت خط هافبک این تیم بود و پس از مذاکرات طولانی و فرسایشی میان یوونتوس و ساسولو بر سر این انتقال، بالاخره ساسولو رضایت داد لوکاتلی راهی یوونتوس شود.

به گزارش وب سایت یوونتوس، مانوئل لوکاتلی امروز در جی مدیکال، مرکز پزشکی باشگاه یوونتوس حضور یافت تا تست پزشکی بیانکونری را پشت سر بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقال لوکاتلی که مجموعا با رقم 35 میلیون یورو انجام می شود، طی ساعات آینده رسمی خواهد شد. لوکاتلی دومین خرید یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی 2021 پس از کایو ژرژ خواهد بود.

غیر رسمی؛ مانوئل لوکاتلی به یوونتوس پیوست

مانوئل لوکاتلی در جی مدیکالمانوئل لوکاتلی پس از تست پزشکی، قراردادش را با یوونتوس امضا می کند

 

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با صادق درودگر: اگر دو بازیکن به تیم ملی 2006 می دادیم صعود می کرد رضایت فرهاد به جدایی قائدی وابسته به جذب رایان تفضلی و یک بازیکن دیگر پیام معنی دار امید عالیشاه به باشگاه پرسپولیس / عکس مارتین اودگارد در آستانه انتقال به آرسنال طعنه بازیکن سابق بسکتبال بارسلونا: حالا که مسی رفته، همه آرم باشگاه را می بوسند!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مانوئل لوکاتلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته بار دیگر هواداران تراکتور شاهد حرکت آمبولانس در کنار پیست تارتان و انتقال دو هوادار از روی سکوها به داخل این خودروهای پزشکی بودند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس استان آذربایجان‌شرقی در این خصوص گفت: در جریان دیدار شب گذشته تیم‌های تراکتور و ذوب‌آهن در جام حذفی، بازیکن گرجستانی ذوب‎‌آهن به‌علت ضربه وارده به سر حین بازی توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز انتقال یافت.

شادی‌نیا از ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به دو تماشاگر تیم تراکتور نیز خبر داد و افزود: مرد ۴۷ ساله به‌دلیل عارضه قلبی و مرد ۳۵ ساله به‌دلیل هیجانات  تحت مراقبت‌های درمانی اورژانس قرار گرفته و به بیمارستان‌های ارتش و مدنی تبریز منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور در استادیوم یادگار
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • هوینس خبر داد: انتقال صد میلیونی بایرن کیست
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • در انتظار وقوع یک انقلاب در خط میانی یوونتوس؛ چه کسانی می‌روند؟