Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ورایتی، مرکز سلامت عمومی لس آنجلس قوانین جدیدی را اعلام کرده که طبق آن حاضران در رویداد‌هایی که در اماکن رو باز برگزار می‌شوند را به استفاده از ماسک صورت ملزم می‌کند.

این تصمیم در پی افزایش مبتلایان به کووید ۱۹ گرفته شده است. این قانون ارتباطی با واکسیناسیون و عدم واکسیناسیون افراد ندارد و از نوزدهم آگوست اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که مرکز سلامت عمومی لس آنجلس در ماه ژوئیه نیز اعلام کرده بود استفاده از ماسک صورت در اماکن سربسته عمومی فارغ از گستردگی و یا کوچکی رویداد اجباری است.

رویداد‌هایی با بیش از ۵ هزار نفر از حاضرین، بزرگ تلقی می‌شود و فعالیت‌های دیگر اماکن مثل رستوران ها، سینما‌ها و باشگاه‌ها جزو اماکن کوچکتر دسته بندی می‌شوند.  Head in the Clouds Festival، یکی از جشنواره‌های مهم موسیقی است که قرار است در ششم و هفتم نوامبر برگزار شود، اما قانون جدید به نظر در نحوه برگزاری این جشنواره تاثیر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۴۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان (فیلم) تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم) تصادف وحشتناک در هند؛ پرت شدن تریلی به سمت دره (فیلم)

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد بین المللی فرصت های سرمایه گذاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • فیلم/ تصادف هولناک مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم)
  • فیلم| ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس؛ بیش از ۵۰ نفر زخمی شدند
  • ماموریت‌های مضاعف برای جهش تولید در موسسات سینمایی ابلاغ شد
  • اعلام اولویت‌های تولیدی از سوی رییس سازمان سینمایی
  • بازیکنان لس آنجلس اف سی و خوشحالی بعد از گل همراه با گارد امنیتی ورزشگاه / فیلم
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند