Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصاحبه روز گذشته اصغر ملکیان شاید منجر به جدایی ۲ بازیکن استقلال شود

به گزارش طرفداری، اصغر ملکیان روز گذشته مصاحبه شدید الحنی علیه ۲ بازیکن استقلال انجام داد و‌ یکی را متهم به ارائه پیشنهاد نامعقول و دیگری را متهم به بی تعصبی کرد.

در روزهایی که بازیکنان استقلال برای تمدید با این باشگاه با هم در تماس هستند، شنیدیم ۲ نفر از آنها به شدت از این صحبت ها دلخور شده اند و به هم تیمی های خود اعلام کرده اند نمی خواهند با این وضعیت مدیریتی در استقلال بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که فرهاد مجیدی هم از مصاحبه ملکیان به شدت دلخور است و این را در جلسه هیات مدیره روز گذشته مطرح کرده است.

اخبار داغ 

4 سال آزار جنسی هانیه توسلی ! / جزئیات جدید برترین های قرن با صادق درودگر: اگر دو بازیکن به تیم ملی 2006 می دادیم صعود می کرد رضایت فرهاد به جدایی قائدی وابسته به جذب رایان تفضلی و یک بازیکن دیگر پیام معنی دار امید عالیشاه به باشگاه پرسپولیس / عکس مارتین اودگارد در آستانه انتقال به آرسنال طعنه بازیکن سابق بسکتبال بارسلونا: حالا که مسی رفته، همه آرم باشگاه را می بوسند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۰۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان

   به گزارش  خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان، با توجه به غیبت‌های غیرمجاز و پیاپی"علی عدنان" بازیکن عراقی، با نظر محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان، این مدافع از این تیم کنار گذاشته شد و در اختیار باشگاه قرار گرفت.

بر این اساس باشگاه مس رفسنجان با کسر مبلغ باقی‌مانده قرارداد و امضای توافقنامه فسخ دوجانبه، به همکاری با بازیکن عراقی پایان داد.

وی سابقه بازی در تیم‌های اودینزه، روبین کازان و آتالانتا را در کارنامه خود دارد.

"علی عدنان" بازیکن عراقی در این فصل، ۱۶ بار برای مس‌رفسنجان بازی کرد.

 

دیگر خبرها

  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم
  • لواندوفسکی: تا زمانی که از نظر جسمانی آماده باشم، به جدایی از بارسلونا فکر نمی‌کنم
  • جدایی کاپیتان تیم ملی عراق از تیم لیگ برترمس رفسنجان
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • احتمال جدایی رشفورد از منچستریونایتد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!