Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:46:12 GMT

«نذر خون» کارکنان هنگ مرزی اترک گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۰۱۲۸

«نذر خون» کارکنان هنگ مرزی اترک گنبدکاووس

سرهنگ محمدباقر نجفی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: با توجه به فضاهای محدود و افزایش تعداد و افراد برای واکسیناسیون و با همکاری مرکز بهداشت و تعامل فرماندار شهرستان سالن مدائن شهرستان گنبدکاووس به عنوان مرکز واکسیناسیون انتخاب و ظرف ۴۸ ساعت توسط کارکنان و نیروهای هنگ مرزی اترک شهرستان راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با افزایش تعداد مرکز تجمعی واکسیناسیون مراحل زدن واکسن سریع‌تر و تجمع  افراد در این مراکز کمتر خواهد شد.

فرمانده هنگ مرزی اترک شهرستان گنبدکاووس خاطرنشان کرد: از امروز این مرکز در دو شیفت و با ۱۵ پزشکیار هنگ مرزی آماده انجام واکسیناسیون افرادی است که نوبت واکسن آنها طبق جدول زمان‌بندی مشخص شده است.

وی ادامه داد: این مرکز بیاد شهید سرهنگ نبی‌الله خطیری نامگذاری شده و در آن واکسن‌های از نوع «سینوفارم» و «برکت» ترزیق می‌شود.

نذر خون کارکنان هنگ مرزی «اترک» شهرستان گنبدکاووس

نجفی‌نژاد با اشاره به فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: با توجه به ایام سوگواری امام حسین (ع) و کمبود ذخایر خونی در استان و شهرستان تمامی کارکنان هنگ مرزی «اترک» به عنوان نذر خون در سازمان انتقال خون شهرستان حضور یافته و نسبت به اهدای خون خود اقدام کردند.

وی بیان کرد: امید داریم بتوانیم با چنین اقداماتی ضمن کمک به بخش درمان در حفظ سلامت شهروندان سهیم باشیم.

 

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: واکسیناسیون بهداشت گرگان هنگ مرزی اترک هنگ مرزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۰۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا

ایسنا/گلستان دانشجویان و اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گنبدکاووس امروز با تجمعی از جنبش ضد صهیونیستی دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و مردم‌ مظلوم فلسطین دفاع کردند.

حاضران در این تجمع با شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس به جنبش دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی ظلم و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین پرداختند.

دانشگاه های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و اساتید در اعتراض به سیاست های حمایت دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند و در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیات علمی بازداشت شده اند که خانم نوئل مک کافی رئیس گروه فلسفه دانشگاه اموری یکی از این بازداشت شدگان است.

تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشورها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

اما آنچه این روزها در دانشگاه‌های آمریکایی و کشورهای غربی می‌گذرد، نشان‌ می‌دهد انقلابی بی‌سابقه برای تبدیل شدن به یکی از درس‌های ضدصهیونیستی تاریخ معاصر شکل گرفت.

این خیزش دانشجویی چنان زلزله‌ای به پا کرده که دولت آمریکا با خشونت هر چه تمام‌تر برای مقابله با این موج عظیم دانشجویی دست به کار شده‌ و حتی اخیرا تهدید به ارسال نیروهای گارد ریاست‌جمهوری کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • طرح واکسیناسیون اتباع خارجی + فیلم
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد گنبدکاووس از جنبش ضدصهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا و اروپا
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • افزایش ۲ برابری سطح پوشش گیاهی در مراتع گنبدکاووس؛ مانعی برای ریزگرد‌ها و غذایی برای دام‌ها