Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب، تمام امکانات و تجهیزات را برای مقابله با ‌کرونا و تسریع در واکسیناسیون به میدان آورده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، سپاه بیت‌المقدس استان کردستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون با اقدامات مختلفی از جمله ضدعفونی معابر و خیابان‌ها، برگزاری رزمایش‌های مختلف کمک‌ مؤمنانه و توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی پای کار و در طول این مدت در کمک به کادر درمان و خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی پیشگام بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که تنها چند روز از فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری می‌گذرد، سپاه کردستان بار دیگر با لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای مقابله با ویروس منحوس کرونا، تمام تجهیزات و امکانات خود را برای پیشگری از شیوع و ریشه‌کنی این ویروس و ارائه خدمات درمانی به مبتلایان ویروس کرونا، به میدان آورده است.

سردار سید صادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این‌باره با اشاره سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها بهداشتی، درمانی و امکانات برای مقابله با بیماری منحوس کرونا می‌گوید: سخنان اخیر رهبر مظعم انقلاب در ارتباط با مدیریت کرونا تنها یک توصیه نبود، بلکه یک فرمان است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه کوتاهی و ترک فعل در زمینه مقابله با کرونا از هیچ کسی پذیرفته نیست، افزود: همه مسئولان باید در اجرای طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا همکاری کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با قدردانی از کادر درمان و تمام کسانی که از ابتدا تاکنون در اجرای طرح شهید سلیمانی برای مهار کرونا به‌صورت خستگی‌ناپذیر تلاش کرده‌اند، تصریح کرد: بسیج و سپاه برای مقابله و کنترل کرونا، تمام قد و با تمام توان در کنار کادر درمان استان می‌مانند.

وی با اشاره به اینکه در تعطیلات پیش‌رو، شیب و آمار مبتلایان به کووید-19 صعودی خواهد شد، گفت: باید تمام مسئولان در کنار مردم تلاش خود را برای پیشگیری و کنترل این بیماری به‌کار گیرند.

سردار حسینی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی که از سال گذشته آغاز شده، به عنوان راهبرد مهم برای مبارزه با کرونا مطرح است، خاطرنشان کرد: امروز نقطه مرکزی کار سپاه و بسیج برای مهار ویروس تداوم همین طرح بوده که با شدت بیشتری در دستور کار قرار گرفته است.

دستور سردار سلامی به سپاه‌های استانی؛ از راه‌اندازی داروخانه‌های سیار تا تامین مایحتاج خانواده‌های کروناییفرمانده سپاه کردستان: پایش مستمر کرونا و همکاری مردم نقش مهمی در اجرای طرح "شهید سلیمانی" دارد

وی اجرای دقیق طرح شهید سلیمانی در کنار واکسیناسیون را بهترین راهکار مدیریتی برای مهار و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا دانست و تأکید کرد: باید همه توان و ظرفیت‌ها برای اجرای دقیق این طرح پای کار بیاید.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با ذکر اینکه تمام ظرفیت‌ها بهداشتی، درمانی و داروخانه‌های سیار را برای مقابله با کرونا، تسریع در انجام واکسیناسیون و ارائه خدمات به بیماران کرونایی پای کار می‌آوریم، اظهار کرد: گام پنجم طرح شهید سلیمانی در کردستان به خوبی در حال انجام است اما باید با فعال کردن تیم‌های نظارتی و حمایتی، حداکثر استفاده از امکانات و زمان در جهت پیشگیری از شیوع این بیماری به‌کار گرفته شود.

وی با اشاره به شرایط قرمز و بحرانی کرونایی در استان، مسدود کردن مکان‌های شلوغ و پرتردد را ضروری دانست و تصریح کرد: باید از ورود و خروج خودروهای سایر استان‌ها به شهرستان‌های با وضعیت قرمز در استان جلوگیری شود.

سردار حسینی نقش اصحاب رسانه برای آگاهی‌بخشی و آموزش مردم برای مقابله با ویروس کرونا را بی‌بدیل خواند و یادآور شد: رسانه‌ها با انعکاس اخبار درست در این شرایط کرونایی در تأمین امنیت و سلامت روانی و جسمی افراد جامعه نقشی ویژه و پررنگ خواهند داشت.

به گزارش تسنیم؛ تجربیات دوره‌ گذشته نشان داده که یقینا با اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به منظور مدیریت و کنترل اپیدمی کووید-19 به شیوه محله محور و خانواده محور، مبتنی بر برنامه هر خانه یک پایگاه سلامت، با هماهنگی بین بخشی مناسب به ویژه همکاری بسیج و جمعیت هلال احمر و مشارکت در خور توجه مردم فهیم استان کردستان در کنار سایر اقدامات کادر درمان، در روزهای آینده شاهد کاهش چشمگیر آمار مبتلایان، بستری و فوتی‌های ناشی از کرونا ویروس در استان خواهیم بود، اقدام قابل تقدیری که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کردستان بر آن صحه گذاشته و می‌گویند که با استفاده از نیروهای امدادی سپاه و هلال احمر در پایگاه‌های طرح شهید سلیمانی و ایجاد مراکز 16ساعته دو شیفته توانسته‌ایم واکسیناسیون را با شدت بیشتری انجام و خدمات خوبی را به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه بیت المقدس استان کردستان طرح شهید سلیمانی برای مقابله کادر درمان برای مهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، ناظمی جلال مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، در جمع خبرنگاران در راستای هفته معلم اظهار کرد: برگزاری در چهار مرحله مدرسه ای، منطقه ای، استانی و کشوری، اعمال نظر و رای دانش آموزان و اولیا، وجه تمایز این برنامه نسبت به سال گذشته و برگزاری در دو حوزه معلمان و عوامل کیفیت بخشی در هفته معلم برگزار می شود.

وی ادامه داد: شرکت بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نفر فرهنگی کردستانی در برنامه شناسایی معلمان نمونه، راه یابی ۲ هزار و ۵۰۰ فرهنگی به مرحله منطقه ای، راه یابی ۵۱ معلم استانی شامل ۱۹ نفر در دوره ابتدایی، ۱۶ نفر متوسطه دوره اول و نفر متوسطه دوره دوم و ۴ نفر در گروه معلمان به مرحله کشوری راه یافتند.

ناظمی جلال ادامه داد: چهار نفر از برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه یافتند و از این میان آرمان حسنی معلم زیویه در مقطع ابتدایی به عنوان یکی از ۲۰ معلم نمونه کشور انتخاب شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان، به اهم به برنامه های آموزش و پرورش در هفته گرامیداشت مقام معلم پرداخت و گفت: دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبری، زنگ سپاس معلم همزمان بر سراسر کشور، دیدار اعضای ستاد گرامیداشت مقام معلم در استان با نماینده ولی فقیه، تقدیر سراسری دانش آموز و اولیا آنان از معلمان، تکریم و دیدار با فرهنگیان بازنشسته، غبار روبی مزار شهدا، همزمان با سراسر کشور، دیدار با خانواده معزز شهدای فرهنگی، برپایی میز خدمت آموزش و پرورش کردستان در نماز جمعه شهرستان ها، برگزاری برنامه نمادین روز معلم در شهرستان ها و معلمان نمونه استان در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی شدا و سیما مرکز کردستان حضور می یابند.

ناظمی جلال به جایگاه معلم پرداخت و افزود: معلم با توجه به مسئولیتی که دارد باید با کمال و درایت این مسئولیت سنگین را به عهده بگیرد. معلم قطعا ماندگار ترین واژه است که استوار ترین مربی برای انسان ها است.


وی خاطرنشان کرد: در طول ۴۳ سال عمر باعزت انقلاب اساسی معلمین عزیز به درستی نقش آفرینی کردند و موفقیت های بسیاری در این زمینه صورت گرفته است.


وی به روز شمار هفته بزرگداشت مقام معلم در سال جاری پرداخت و تصریح کرد: ۱۲ اردیبهشت ماه جاری به نام نور مطهر تجدید پیمان با امام و شهدا، روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت به نام فرزانه زمان تقدیر از معلمان پیشکسوت، روز جمعه ۱۴ اردیبهشت به نام ایثار به توان تو بزرگداشت معلمان فقد و شهید در مراسم نماز، روز شنبه ۱۶ اردیبهشت پا جای انبیا تقدیر از معلمان دارای نقش تربیتی برتر، روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت به نام پاک جوهران تقدیر از معلمان جهادگر و ورزشگار و ۱۸ اردیبهشت آینده در دستان تو تقدیر از معلمان پژوهشگر و هنرمند است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901386

دیگر خبرها

  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • آیت‌الله علم‌الهدی: وقایع دانشگاه‌های آمریکا وجهه دموکراسی غرب را نابود کرد
  • سردار سلامی: رهبر انقلاب فرمودند سپاه در بحث آموزش مجاهدت کند
  • معلمان با رهبر انقلاب دیدار کردند
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب در روز چهارشنبه
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • دیدار ۴۰ نفر از فرهنگیان کردستان با مقام معظم رهبر/معلم استوار ترین مربی برای انسان ها است
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه