Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:48:17 GMT

دروازه نجف غرق در ماتم سوگواری علمدار کربلاست

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۰۲۲۱

دروازه نجف غرق در ماتم سوگواری علمدار کربلاست

به گزارش خبرنگار مهر، استان کرمانشاه به عنوان دروازه نجف همزمان با تاسوعای حسینی از ساعات اولیه صبح امروز تا ظهر در عزای حسینی و حضرت اباالفضل عباس گریست.

مراسم عزاداری تاسوعای حسینی با وجود شیوع ویروس کرونا با رعایت تمامی نکات بهداشتی در هیأت‌های مذهبی سراسر استان کرمانشاه برگزار شد.

با توجه به توصیه‌های دانشگاه علوم پزشکی و تأکیدات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اعضای هیأت‌های مذهبی و سایر عزاداران با استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی از سلامت خود و اطرافیان محافظت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداحی عزای تاسوعای حسینی با گویش‌های متفاوت در تقریبی‌ترین استان کشور یعنی کرمانشاه همراه بوده و مردم متدین این استان همچون سال‌های گذشته ارادت خود را به اهل بیت (ع) به ویژه سیدالشهدا (ع) و حضرت اباالفضل عباس نشان دادند.

مردم متدین استان کرمانشاه با حضور خود در مراسم تاسوعای حسینی بار دیگر پیام قیام امام حسین (ع) یعنی ایستادگی در برابر حکومت ظالم را به دنیا مخابره کردند.

کد خبر 5284056

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه محرم 1400 تاسوعای حسینی نجف اشرف دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا شیوع کرونا مراسم عزاداری رسانه هیئت محدودیت های کرونایی بوشهر آمار کرونا هیئت مذهبی کرمانشاه عکس استانها گرگان استان کرمانشاه تاسوعای حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۰۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه ارتباط مستقیم رئیس پلیس راهور فراجا با مردم امروز در مرکز نظارت همگانی فراجا ۱۹۷ برگزار شد و سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور فراجا در این دیدار مردمی به مسائل و مشکلات مردم پرداخت.

سردار حسینی اظهار داشت: روال همیشگی و مرسوم این است که مسئولان فراجا در ۱۹۷ به مشکلات طرح‌شده مردم رسیدگی کنند که یکی از کارهای خوب است.

وی تصریح کرد: امروز بیش از ۱۳۰ نفر به دلایل مختلف به ۱۹۷ مراجعه کردند که مهم‌ترین مطالبات و درخواست مردم رسیدگی به تخلفات آموزشگاه‌های رانندگی، شماره‌گذاری خودروها و اعتراض به فرآیند پیگیری تصادفات و جریمه رانندگی بود. نکته مهم این بود که در جرایم رانندگی هیچ‌کدام جریمه اشتباهی نبود، بلکه درخواست بخشش بود.

رئیس پلیس راهور فراجا درخصوص نور چراغ‌ها گفت: نور چراغ‌ها باید تلفیقی از زرد و سفید باشد و چراغ فابریک خودروها از شرایط استاندارد برخوردار است.

سردار حسینی در خصوص بغل‌نویسی روی شیشه و بدنه خودرو گفت: نصب هرگونه نوشته یا برچسب روی شیشه‌ها و بدنه خودرو ممنوع است و تنها استثنا خودروهای مربوط به بخش‌های تجاری و اقتصادی هستند که با گرفتن مجوز با ابعاد مشخص نسبت به درج نوشته اقدام کنند. در غیر این صورت، هرگونه تصویر و نوشته ممنوع است.

کد خبر 848337 منبع: مهر برچسب‌ها خبر مهم خودرو پليس راهور

دیگر خبرها

  • معلم علمدار مبارزه با جهل و معمار هویت کشور است
  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • نوشتن و برچسب زدن روی خودرو ممنوع است | بیشترین شکایت مردم به پلیس راهور از ۳ مورد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)