Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه بازیکن کشورمان که در لیگ‌های اروپایی درخشان ظاهر شدند در جمع نامزدهای بهترین بازیکن بین المللی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفتند.

به گزارش قدس آنلاین، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظرسنجی از بهترین لژیونرهای هفته رونمایی کرد که علیرضا جهانبخش، ستاره ملی‌پوش کشورمان و محمد نادری و اللهیار صیادمنش دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانبخش در دیدار انتخابی لیگ کنفرانس اروپا مقابل لوزرن سوئیس درخشان ظاهر شد و توانست آمار ۲ گل و یک پاس گل را به ثبت رساند. نادری نیز در اولین بازی خود برای آلتای اسپور ۹۰ دقیقه در ترکیب حضور داشت و توانست آمار ۶۸۷ درصد دوئل موفق با ۱۵ تلاش و ۱۰ دفع توپ را از خود به جا بگذارد. صیادمنش، بازیکن تیم زوریا نیز در دیدار برابر مینای در ۳۸ دقیقه شاهکار به پا کرد و توانست ۱ گل و ۳ دربیل موفق را به ثبت رساند. 

نامزدهای دیگر کسب عنوان بهترین لژیونر هفته به شرح زیر است:

*سون هئونگ مین – کره جنوبی – تاتنهام

این بازیکن در دیدار هفته اول لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی عالی کار کرد و توانست گل پیروزی بخش اسپرز در مقابل پپ گواردیولا را به ثمر رساند.

*واتارو اندو – ژاپن – اشتوتگارت آلمان

این بازیکن در دیدار هفته اول بوندس لیگا مقابل گروترفورث گلزنی کرد و توانست در پیروزی ۵ بر یک تیمش سهیم باشد.

*کیوگو فاروهوشی – ژاپن – سلتیک

این بازیکن نیز در دیدار سلتیک مقابل هارتز،‌ یک گل زد و پاس پیشا گل را به ثبت رساند.

*تام روجیک – استرالیا – سلتیک

این بازیکن استرالیایی نیز در دیدار مقابل هارتز یک پاس گل داد و توانست آمار خوبی در دقت پاس به ثبت رساند.

*جونیا ایتو – ژاپن – خنک بلژیک

*هواهنگ این بوئم – کره جنوبی – روبین کازان روسیه

*هاری اسکوتار – استرالیا – استوک سیتی

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا جهانبخش ثبت رساند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۰۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر

به گزارش ورزش سه، ترکیب تیم فوتبال گل‌گهر برای دیدار هفته بیست و ششم مقابل شمس‌آذر قزوین مشخص شد و آنها در این دیدار خانگی به دنبال سه امتیاز مسابقه خواهند بود.

گل‌گهر که در هفته‌های اخیر در کسب پیروزی موفق نبوده در این بازی تلاش می‌کند تا از شرایط میزبانی استفاده کند و سه امتیاز مهم برای بقا در رتبه ششم جدول را به دست آورد، آنها در صورت شکست در این مسابقه جای خود را به شمس‌آذر خواهند داد.

مسیح زاهدی مدافع گل‌گهر پس از چندین هفته دوری از میادین در ترکیب اصلی قرار گرفته است، در این مسابقه علیرضا علیزاده پس از بازگشت زاهدی به خط هافبک منتقل شد و این مهم‌ترین تغیرات در ترکیب این تیم بود.

????ترکیب گل‌گهر در این مسابقه به شرح زیر خواهد بود:

محمدرضا اخباری، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی تیکدری، سیدابولفضل رزاق پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، روبرتو تورس، مهدی ممی زاده، اریک باگناما و سعید سحرخیزان

دیگر خبرها

  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • یازده بازیکن منتخب گل‌گهر برای دیدار با شمس‌آذر
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • گلرهای استقلال علیه بهترین خط حمله لیگ (عکس)
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه
  • یک جایزه جدید در انتظار لژیونر استقلالی
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • اللهیار دیر آمد، وسترلو یک امتیاز گرفت