Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان گرگان با اشاره به افزایش مراکز واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، گفت: با افزوده شدن ۳ مرکز تجمیعی دیگر، اکنون ١٨ مرکز در شهرستان گرگان مسئولیت واکسیناسیون کرونا را برعهده دارند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان ، محمد حمیدی ظهر امروز در حاشیه بازدید استاندار گلستان از مراکز تجمیعی واکسیناسیون اظهارداشت: از امروز با اضافه شدن 3 مرکز دیگر تعداد مراکز تجمیعی شهر گرگان به ده مرکز افزایش یافت و در حال حاضر 18 مرکز در شهرستان مسئولیت واکسیناسیون کرونا را برعهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تاکنون بیش از 38 درصد از جمعیت واجد شرایط شهرستان گرگان(بالای 18سال) واکسن کرونا دریافت کرده‌اندو تاکنون بیش از 130 هزار دوز واکسن کرونا به گروه‌های هدف در این شهرستان تزریق شده است.

فرماندار شهرستان گرگان اظهار کرد: با اضافه شدن 3 مرکز جدید، ظرفیت تزریق واکسن کرونا در شهرستان گرگان روزانه به 7 هزار دوز افزایش می‌یابد و همه مراکز واکسیناسیون در ایام تعطیلات جهت خدمت‌رسانی به مردم باز هستند.

استاندار گلستان هم در این بازدید اظهار کرد: تلاش داریم با تجهیز مراکز جدید واکسیناسیون و افزایش سهمیه واکسن استان از ازحام جمعیت بکاهیم.

هادی حق شناس تصریح کرد: مقرر شده که علاوه بر سهمیه معمول استان، 30 هزار دُز واکسن به گلستان ارسال شود تا روند واکسیناسیون استان بیش از پیش سرعت گیرد.

شعله‌های پاندمی دامن ایلام را رها نمی‌کند/ از تکمیل ظرفیت بیمارستان‌ها تا کمبود واکسن90 هزار دُز واکسن برای جزایر خلیج فارس درخواست شدهرج و مرج در برخی مراکز تزریق واکسن رشت / تجمعاتی که سلامتی مردم را تهدید می‌کند + فیلم

استاندار گلستان گفت : همه مراکز واکسیناسیون در ایام تعطیلات جهت خدمت رسانی به مردم باز هستند و البته با همکاری کادر درمان در حال افزایش مراکز واکسیناسیون هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم در این ایام تعطیلات با واکسیناسیون، رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی از فشار بر کادر درمان بکاهیم و بتوانیم هرچه سریع‌تر از پیک پنجم عبور کنیم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان گرگان هم گفت: مراکز روستایی و شهری - روستایی شهرستان گرگان شامل آلوکلاته- امیرآباد -لمسک- جلین- سرخنکلاته- تقی آباد- قرق- کفشگیری- مرزنکلاته- نوده ملک- نودیجه- گلها- قلعه حسن (تیم روستایی) واکسیناسیون کرونا در امروز و فردا انجام خواهد شد.

مرتضی غلامی افزود: این مراکز امروز از ساعت 8 صبح تا 5 عصر باز هستند.سالن ورزشی قابوس واقع در خیابان جرجان 6 از ساعت 8 صبح تا 12 وسالن ورزشی خورشید خیابان امام رضا(ع) 93 از 8 صبح تا 13 و 14 تا 18 عصر باز است.

وی گفت: همچنین سالن ورزشی گرزین اداره گاز خیابان شهید رجایی گلشن 19 پشت مرکز بهداشت گرگان از ساعت 8 صبح تا 12 و 14 تا 18 پذیرای شهروندان است.

انتهای پیام/581/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراکز واکسیناسیون واکسیناسیون کرونا شهرستان گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان همفکری برای شناخت مسائل استان ، اولویت‌بندی مسائل و تلاش برای ارائه راهکار و حل مسئله از جمله اهداف برپایی این رویداد ملی است.

نتیجه این همفکری ها ارائه نسخه های بومی برای حل مسائل استان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن خواهد بود.

حجت الاسلام گودرزی دبیر رویداد ملی جامعه پرداز گفت : از تفاهم نامه های برتر بین این موسسات که قابلیت اجرا داشته باشند حمایت مادی و معنوی خواهد شد.

حجت الاسلام متقی فر مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان هم گفت : پارسال در 18 استان کشور رویداد ملی جامعه پرداز برگزار و از عملیات مشترک این رویدادها کردیم.

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است