Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی در پادگان ۰۶ ارتش، با حضور امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم که با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حامد کاشانی و نوحه‌سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) آقایان حاج محمود کریمی و حاج حنیف طاهری برگزار شد؛ عزاداران حسینی، به یاد علمدار دشت کربلا، حضرت ابالفضل‌العباس (ع) به سوگواری و سینه‌زنی پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان مراسم امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش از دست‌اندرکاران برگزاری مراسم و عزاداران حسینی که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی مناسب، امکان اجرای مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) را در پادگان ۰۶ ارتش فراهم کردند، تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، پادگان ۰۶ بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهه اول ماه محرم، با توجه به گستره بیش از ۵ هکتار فضای وسیع و روباز و امکان اجرای دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی، امسال میزبان دو هیئت بزرگ مذهبی تهران شامل هیئت‌های مذهبی عبدالله‌بن‌الحسن (ع) و رأیت‌العباس (ع) تهران بود که این شب‌ها با حضور عاشقان ثارالله و امت شهیدپرور شاهد برپایی مجلس ماتم و عزای شهادت سرور و سالار شهیدان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عزاداری محرم تاسوعای حسینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پادگان ۰۶

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۰۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسمات عزاداری در سراسر استان گیلان توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین گیلان در سراسر این استان همگام با حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری  خواهند پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز خواهند داشت.

مراسم عزاداری خیابانی و دسته سینه‌زنی امروز از مقابل مساجد برخی شهرستان‌های برگزار می شود.

همچنین  امروز ساعت ۱۷ در میدان شهدای ذهاب رشت تجمع عزاداری برپا خواهدشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • ۷۵ مراسم شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • مصلی کیش میزبان عزاداران شهادت امام جعفرصادق (ع)
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم (ع)
  • گردهمایی عزاداران در حرم حضرت عبدالعظیم
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه