Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به حضور وزیر ورزش و جوانان در این کمیسیون از وعده تکمیل ۴۰ هزار پروژه ورزشی از جانب وزیر پیشنهادی ورزش خبر داد.

به گزارش برنا، رضا حاجی پور در تشریح نشست صبح امروز(سه‌شنبه ۲۶ مرداد) این کمیسیون با حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان، عنوان کرد: در این نشست اعضای کمیسیون آموزش بر توجه و حمایت از ورزشکارانی که در مقابل رژیم صهیونیستی حاضر نشدند، تاکید کردند و خواستار بکارگیری آنان در وزارت ورزش و جوانان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم آمل در مجلس یازدهم ادامه داد: همچنین درخصوص جذب مدال آوران المپیکی نیز بحث شد و به موضوع توجه ویژه به مسائل جوانان به در تامین مسکن و ایجاد شغل برای آنها تاکید شد. این مهم باید براساس تفاهم نامه ای که با وزارت کار و بانک مرکزی منعقد شده، پیگیری شود.

وی بر استقرار نظام عدالت، شفافیت و تحول گرایی در حوزه ورزش و جوانان تاکید و عنوان کرد: این مهم یکی دیگر از مسائلی بود که در نشست امروز اعضای کمیسیون به آن تاکید داشتند.

حاجی پور تصریح کر: وزیر پیشنهادی ورزش همچنین در نشست امروز کمیسیون، تکمیل 40 هزار پروژه ورزشی نیمه تمام را وعده داد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که در نشست امروز به آن تاکید شد برقراری توازن اجرای عدالت ورزشی در توزیع امکانات در سراسر کشور بر مبنای آمایش سرزمین بود.

رد دو تابعیتی بودن سجادی در کمیسیون آموزش

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این نشست درخصوص دوتابعیتی بودن وزیر پیشنهادی ورزش نیز مباحثی مطرح شد که سجادی قویاً این مسئله را تکذیب و عنوان کرد که طی ٨ سال گذشته حتی یک سفر خارجی هم نداشته است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی وزارت ورزش و جوانان مجلس مسکن بانک مرکزی ورزش و جوانان تحقیقات و فناوری نماینده مردم در مجلس وزارت ورزش و جوانان وزیر پیشنهادی ورزش کمیسیون آموزش ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۰۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری عصر روز شنبه در نشست کمیته تخصصی نهضت ملی مسکن، بر تسریع در پرداخت اقساط تسهیلات پروژه‌ها توسط بانک‌ها تأکید کرد و گفت: تا پایان هفته قرارداد تسهیلات پروژه‌های ۴۸ واحدی امور عشایری ایوان، ۴۰ واحدی شهر دره‌شهر و ۷۲ واحدی شهر سرابله منعقد و پرداخت‌ها انجام شود.

وی افزود: در این جلسه برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی برای ۱۲ هزار و ۲۲۶ واحد در سطح استان انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: با توجه به تأمین زمین در شهرهای هلیلان، دره شهر، آبدانان و بدره، به اداره کل راه و شهرسازی تاکید شد که در خصوص تسریع در طراحی‌ها و واگذاری به کارگزار اقدام کند.

هژبری اضافه کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی مناسب تعدادی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن و آمادگی واگذاری به مردم، ضروری است متقاضیان نسبت به پرداخت اقساط خود اقدام کنند تا در مهلت مقرر واحدها تکمیل و تحویل آنان شود.

کد خبر 6090489

دیگر خبرها

  • دهه کرامت فرصت پیوند دل‌های نسل جوان با اهل بیت(ع) است
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • ورود وزیر ورزش به تایلند با استقبال سفیر ایران و تاج
  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی