Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به روند بررسی وزرای پیشنهادی دولت سیزدهم، در خصوص یکی از حساس‌ترین وزارتخانه‌ها یعنی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: حجت‌الله عبدالملکی که برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیشنهادشده، به‌عنوان جوان‌ترین فرد کابینه دولت سیزدهم به شمار می‌رود.

وی در این خصوص ادامه داد: وی استاد دانشگاه بوده و مقالات قابل قبولی دارد و اقتصاددان مطرحی است، به همین خاطر برنامه خوبی نیز ارائه داده و گزینه خوب و ایده‌آلی است، هرچند در مجلس به خاطر حساس بودن این وزارتخانه، کمی بحث وجود دارد که معتقدیم با دفاعیات خود می‌تواند نمایندگان را قانع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش، یادآور شد: حسین باغ‌گلی به‌عنوان وزیر پیشنهادی برای آموزش‌وپرورش نتوانسته است اعتماد نمایندگان و کمیسیون‌های مربوطه را جلب کند و پاسخ‌هایی که از سوی وی به کمیسیون داده شد، قانع‌کننده نبود، به همین خاطر احساس می‌کنیم که توانایی وزیر پیشنهادی برای آموزش‌وپرورش ضعیف است و تا به این لحظه من نیز رأی منفی برای باغ گلی داشته‌ام.

احتمال رأی نیاوردن حداکثر سه نفر از وزرای پیشنهادی

طاهری با بیان اینکه این امکان وجود دارد که از کل کابینه دولت سیزدهم به لحاظ رأی‌آوری، حداکثر سه نفر از وزرای پیشنهادی موفق به کسب آرای حداکثری نمایندگان نشوند، عنوان کرد: نمی‌توان کابینه را کاملاً ایده‌آل دانست؛ چراکه در برنامه‌های ارائه‌شده حتماً ایراداتی وجود دارد اما اگر بخواهیم به این موضوع به‌صورت واقع‌بینانه نگاه کنیم، من به‌شخصه نمره قابل قبولی به کابینه می‌دهم.

وی با اشاره به اینکه بعد از مشخص شدن کابینه، بالطبع اولین تغییرات در استانداری اتفاق خواهد افتاد، بیان کرد: پارامتر اول برای استاندار زنجان، کارآمدی است اما معتقدیم در شرایط برابر، استاندار بومی می‌تواند انتخاب شایسته‌ای برای استان باشد.

کد خبر 5283176

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی طاهری نمایندگان مجلس وزرای پیشنهادی زنجان حجت الله عبدالملکی ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم واکسن کرونا مراسم عزاداری شیوع کرونا رسانه هیئت محدودیت های کرونایی بوشهر آمار کرونا هیئت مذهبی کرمانشاه عکس استانها گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۰۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با بیان این خبر گفت: اراضی پادگان جی با مساحتی بالغ بر ۶۰ هکتار در ضلع شرقی منطقه۹ بدلیل وسعت زیاد و یکپارچگی عرصه، معضلات عمده‌ای را برای ساکنین این محدوده ایجاد کرده است که از مهمترین آنها می‌توان به گسست و قطع ارتباط بین پلاکهای مجاور اشاره کرد. همچنین همجواری اراضی پادگان جی با بافت فرسوده معضلات اجتماعی عدیده‌ای را نیز به دنبال داشته است.

مرتضوی با بیان اینکه ارتقا کیفیت زیست شهری و خدمت رسانی به شهروندان مهمترین دغدغه مدیریت شهری است گفت: از ابتدای این دوره مدیریت شهری موضوع تعیین تکلیف اراضی پادگان جی در دستور کار قرارگرفت و ماحصل پیگیریها و تلاش همکارانم در منطقه۹ و سازمان‌های نوسازی و املاک و مستغلات منجر به انعقاد توافق‌نامه‌ای با وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مرداد سال ۱۴۰۱ و توافق نامه‌ای با ارتش جمهوری اسلامی ایران در اسفند سال ۱۴۰۲ شد.

شهردار منطقه۹ ادامه داد : بر اساس توافق نامه های مذکور پس از انجام فرآیند قانونی بخش قابل توجهی از عرصه پادگان جی به منظور احداث سرانه های خدماتی موردنیاز( از قبیل فضای سبز، بهداشتی درمانی، خدماتی، طرح جهادی مسکن و ...) احداث و جهت رفاه شهروندان به بهره برداری خواهد رسید.

وی در پایان از تلاش تمامی حوزه‌های شهرداری تهران جهت تحقق این موضوع علی‌الخصوص از سازمان نوسازی شهر تهران تقدیر و تشکر ویژه نمود.

لازم به ذکر است که در راستای عملیاتی شدن طرح  و اخذ تایید  به کمیسیون ماده پنج ارسال شده است تا پس از کسب تاییدات نهایی به فوریت پروژه مذکور اجرایی شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد
  • بلینکن: پیشنهادی «سخاوتمندانه» به حماس داده شده است
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • طرح پیشنهادی تعیین وضعیت اراضی پادگان جی به کمیسیون ماده پنج ارسال شد
  • «مست عشق» فیلم قابل قبولی نیست/ فروش بالا نمی‌تواند دلیل بر کامل بودن یک اثر باشد
  • به هنرستان‌ها توجه ویژه شود
  • همکاری همه جانبه آموزش‌ و پرورش در کنگره شهدای استان تهران
  • پاداش قبولی سوادآموزان سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۴۰۱ کردستان واریز شد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟