Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقیم صبحی در گفت‌وگو باخبرنگار خبرگزاری فارس در خلخال با تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: امروز همزمان با روز تاسوعا به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خلخال و با همکاری و همیاری بسیج و پایگاه‌های مقاومت، گروه جهادی شهید علی سیفی و موسسه نیکوکاری امام حسن مجتبی(ع)، بیش از ۳۰۰۰ پرس غذای گرم در بین مددجویان، بیماران کرونایی و نیازمندان واقعی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کنار اقلام غذایی، بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی و سبد غذایی در بین محرومین شهر خلخال و روستاها توزیع و بیش از ۴۰۰ بسته گوشت نیم کیلویی در بین نیازمندان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خلخال تصریح کرد: خیران و مردم بزرگوار خلخال می‌توانند در این امر خیر مشارکت داشته باشند.

توزیع بیش از ۱۷هزار ماسک در بین دستجات عزاداری خلخال

جهانبخش عطایی، فرمانده سپاه خلخال نیز از برپایی چادرهای بسیج از اول ماه محرم در میادین، مقابل مساجد و محلات شهر خلخال خبر داد و گفت: بیش از 17 هزار ماسک با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستجات و محافل عزاداری در بین مردم عزادار شهرستان خلخال توزیع شده است.

وی افزود: در بحث نذر خون نیز با توجه به نیاز بیماران و مراکز درمانی به واحدهای خونی، نذر خون با همت بسیجیان حوزه شهری امام خمینی(ره) خلخال انجام شد.

گفتنی است؛ امروز که منتسب به یوم العباس(ع) است، مردم عزادار شهرستان خلخال با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در مقابل مساجد با پرهیز از دسته‌گردانی به عزاداری پرداختند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: توزیع غذای گرم تاسوعای حسینی شهرستان خلخال توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت گفت:  تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است، شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه‌ای جاوید آفریدند.
سرگرد پاسدار عبدالوهاب عبدی پور از همه نهادها، ادارات، سازمانها، خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران، جانبازان، پیشکسوتان، هنرمندان، اصحاب رسانه، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان، جامعه کارگری وکشاورزان، فرهنگیان، اصناف وبازاریان ومردم شهیدپرور و همیشه در صحنه شهرستان باشت دعوت کرد روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ با حضور گسترده خود در مصلی امام خمینی (ره) شهرباشت ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای والا مقام با آرمان‌های این عزیزان، امام شهدا و مقام عظمای ولایت تجدید عهد و پیمان کنند.

دیگر خبرها

  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دعوت از مردم برای شرکت در اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • مطهری امام
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟