Web Analytics Made Easy - Statcounter

جهانبخش مرادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد:‌ از این میزان ۱۰۰ تن برنج خارجی، ۵۰ تن شکر و ۱۲.۵ تن گوشت منجمد گوساله به‌ منظور پخت و توزیع نذورات برای هیات‌های مذهبی چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت.

وی افزود: ‌همچنین ۳۰ تن برنج خارجی برای مؤسسه‌های خیریه زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی تصریح کرد: در این مدت ۲ تن گوشت گوساله در اختیار اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های جدید کرونایی و تعطیلی‌های ناشی از آن یادآور شد:‌ بعد از تعطیلات توزیع کالاهای اساسی شامل برنج و شکر بین مؤسسه‌های خیریه زیرمجموعه کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان ادامه دارد.

مرادی اظهار داشت: ‌قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج خارجی یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، هر کیلوگرم شکر ۱۱۵ هزار ریال و هر کیلوگرم گوشت منجمد گوساله شامل ران، سردست و قلوه‌گاه بین ۸۰۰ هزار ریال تا یک میلیون ریال است.

به گزارش ایرنا، با توجه به وضعیت بحرانی کشور در زمینه شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌های جدید کرونایی در جلسه روز شنبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا وضع شد و بر این اساس تمامی اصناف، بانک‌ها و مشاغل دولتی به‌جز گروه‌های ضروری از روز دوشنبه ۲۵ مردادماه تا روز شنبه ۳۰ مردادماه جاری تعطیل است.

در این مدت برگزاری هرگونه مراسم، تعزیه، عزاداری و برنامه‌های مشابه مختلف براساس دستورالعمل ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ممنوع است و اجازه تجمع به‌خصوص در فضاهای سربسته و زیر سقف داده نمی‌شود.

از ابتدای شیوع کرونا تا ۲۶ مردادماه، ۱۷۷ هزار و ۳۲۴ مورد تست پی. سی. آر. (PCR) تشخیص کرونا در چهارمحال و بختیاری انجام شده است.

برچسب‌ها گوشت قرمز وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی چهارمحال وبختیاری برنج محرم 1400 شکر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت قرمز وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی گوشت قرمز وزارت صنعت معدن و تجارت کالای اساسی چهارمحال وبختیاری برنج محرم 1400 شکر چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، محسن آهنگری از توزیع ۳۱ تن بذور اصلاح و گواهی شده برنج شامل ارقام مازند ۱۵ تن، ندا ۶ تن، شیرودی ۵ تن و فجر ۵ تن بین کشاورزان بابلی خبر داد.

وی تاکید کرد: تأمین بذور مورد نیاز کشاورزان با گسترش اموراصلاحی در سال آینده توسعه خواهد یافت.

آهنگری در ادامه تصریح کرد: در سال زراعی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ برنامه ریزی برای توسعه تولید بذر با همکاری ایستگاه تحقیقات گلدشت بابل و کشاورزان پیشرو انجام گردیده است.

آهنگری در پایان از شالیکاران پیشرو و علاقمند به همکاری در جهت تولید بذور اصلاح شده در خواست کرد، به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری