Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان، گفت: با هدف تسریع در فرآیند تأمین داروهای موردنیاز بیماران، داروخانه هلال‌احمر در ایام تعطیلات پیش‌رو آماده خدمت‌رسانی به هم‌استانی‌های عزیز است.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، علی سنجربگی با اشاره به بار مضاعف وارد شده به کادر درمانی،گفت: برای برون‌رفت از پیک پنجم شیوع کرونا، سازمان هلال احمر همدان خدماتی جدید به همشهریان ارائه می دهد

وی در همین زمینه به تکمیل ظرفیت بیمارستان‌های استان در پذیرش بیماران اشاره کرد و افزود: پس از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی این جمعیت در محوطه بیمارستان بعثت،  پس از هماهنگی  لازم با دانشگاه علوم پزشکی برا ی تسریع در فرآیند تأمین  وتوزیع داروی بیماران علی‌الخصوص بیماران کرونایی وارد عمل شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان، ضمن اشاره به صدور بخشنامه معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال‌احمر کشور برای ارائه خدمت از سوی داروخانه‌های هلال‌احمر در ایام تعطیلات پیش‌رو خبر داد و افزود: پیرو این  بخشنامه، داروخانه جمعیت هلال‌احمر استان همدان به نشانی خیابان جهان‌نما، در ایام تاسوعا و عاشورا و جمعه از ساعت ۷و نیم صبح تا ساعت۲۲ باز است.

این مقام مسئول با بیان اینکه با تأمین اقلام دارویی و توزیع از طریق داروخانه هلال احمر، این داروخانه میتواند باری از دوش پرسنل داروخانه‌های شبانه‌روزی همدان بردارد، اظهار کرد: با همکاری اعضای  داوطلب واحد جوانان، تدابیر لازم برای رعایت فاصله‌ گذاری در میان مراجعه‌کنندگان به این داروخانه اندیشیده شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلات هلال احمر دارو و درمان داروخانه هلال احمر جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه‌های هلال احمر اردبیل
  • ارایه خدمات درمانی به بیش از ۲۷۰۰ نفر در سطح استان 
  • فعالیت‌های جمعیت هلال احمر استان اردبیل در مسیر رشد قرار دارد
  • افزایش ۱۲ درصدی درآمد داروخانه های هلال احمر اردبیل
  • امدادرسانی به ۵۱۱ نفر در سیل خراسان جنوبی
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد