Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@21:56:47 GMT

فعالیت ماینرهای مجاز از اول مهرماه آغاز می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۱۲۷۴

فعالیت ماینرهای مجاز از اول مهرماه آغاز می شود

سخنگوی صنعت برق گفت: ماینرهای مجاز از ابتدای مهرماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و امیدواریم تا آن زمان مشکل تامین برق برطرف شده باشد.

 

به گزارش پول نیوز مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به آمار کشفیات مراکز استخراج غیرمجاز رمزارزها، اظهار کرد: در روز گذشته ۲۵ مرکز غیرمجاز با ظرفیت ۴۲۵کیلووات کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه تعداد دستگاه جدید۲۲۴ مورد بوده که به صورت متوسط، معادل با مصرف برق روزانه ۱۳۴۳ واحد مسکونی است، گفت: تعداد کل دستگاه کشف و ضبط شده تاکنون ۲۱۲ هزار ۳۷۳مورد بوده است که معادل تولید یک نیروگاه با ظرفیت ۸۰۰ مگاوات است که برق ۳ استان را پاسخ می دهد.

مدیرعامل مدیریت شبکه برق ایران افزود برق مشترکانی که به صورت غیرمجاز نسبت به استخراج رمز ارز فعالیت می کنند تا زمان تعیین تکلیف توسط دستگاه قضایی قطع باقی خواهد ماند و لازم است مشترکان در شرایط کنونی محدودیت تامین برق نسبت به خاموش کردن تجهیزات اقدام کنند و مجوزهای قانونی را از وزارت صمت و شرکت های برق اخذ نمایند.

رجبی مشهدی با بیان اینکه در ایام تعطیلات میزان مصرف کاهش یافته وخاموشی اعمال نشده است، ضمن تشکر از همراهی مردم تاکید کرد: همچنان تقاضای ما از مردم رعایت مدیریت مصرف به ویژه در ساعات اوج مصرف بوده چرا که در هفته های آتی موج گرما را در پیش خواهیم داشت و پایداری شبکه برق و تامین برق همه مشترکان نیازمند همکاری مردم است.

 

منبع: ایسنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ماینر استخراج رمز ارز صنعت برق مصرف برق استخراج غیر مجاز رمز ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مرادی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: ماینر هایی که از این طریق کشف و ضبط شود، به مقامات قضائی تحویل داده شده و بر اساس قوانین جدید امحا می‌شوند.

وی با بیان اینکه دومین مرکز استخراج غیرمجاز رمز ارز در یاسوج شناسایی شد، گفت: پنج دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز، در بلوار قرنی شهر یاسوج در اقدامی عملیاتی با همکاری دادستانی و نیروی انتظامی کشف و ضبط شد.

مرادی تصریح کرد: از ابتدای طرح شناسایی و جمع آوری مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز ۸۰ مکان در تعرفه‌های خانگی، کشاورزی و صنعتی در سطح استان شناسایی شده است.

وی افزود: ۹۵۰ دستگاه ماینر غیرمجاز از این مراکز ضبط و به مراجع قضائی تحویل داده شد.

مرادی تصریح کرد: این مرکز در یک واحد مسکونی برای نوبت دوم اقدام به استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج غیر مجاز رمز ارز کرده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق، باعث فشار مضاعف به شبکه، ایجاد نوسان و در نهایت، خسارت به لوازم برقی مشترکان می‌شود، گفت: هم استانی‌ها می‌توانند اطلاعات خود درباره استفاده غیرمجاز از برق برای استخراج رمز ارز در سامانه " سمات" شرکت توانیر، ثبت کنند.

کد خبر 6097165

دیگر خبرها

  • کشف ۱۹ قبضه انواع سلاح غیرمجاز در مشهد
  • محدوده محل کار والدین به محل مجاز تحصیل فرزند اضافه شد
  • عبور موفق از پیک تابستان نیازمند همراهی مردم/ جایزه ۶۰۰ دستگاه خودرو ویژه مشترکین کم مصرف
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • متخلفان استخراج غیرمجاز رمز ارز ١٠٠ برابر نرخ انرژی جریمه می شوند
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • آجر شدن کار پزشکان قلابی در رشت