Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:34:42 GMT

نه به بایرن مونیخ؛ می خواهم همبازی مسی باشم

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۱۲۸۰

نه به بایرن مونیخ؛ می خواهم همبازی مسی باشم

علیرغم شایعات جدایی جولیان دراکسلر از پاری سن ژرمن، این بازیکن قصدی مبنی بر ترک پاریس ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بایرن مونیخ علاقمند به تقویت خط میانی خود در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی است و نام بازیکنانی چون مارسل سابیتزر، هافبک اتریشی لایپزیش و جولیان دراکسلر از پاری سن ژرمن در روزهای اخیر مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ستاره آلمانی خط میانی پاریس تمایلی به جدایی از این تیم نداشته و خواهان بازی کردن در کنار ستاره هایی بزرگ ترکیب پاری سن ژرمن برای فصل آینده است.

 

 

نشریه بیلد امروز در گزارشی مدعی شد نام جولیان دراکسلر فصل قبل در لیست خرید بایرن مونیخ قرار داشت و احتمال انتقال این بازیکن نیز در آن مقطع کم نبود. سال گذشته مذاکراتی بین مدیران بایرن مونیخ و این بازیکن انجام شد و البته خود دراکسلر مایل به پیوستن به بایرن و بازی کردن زیر نظر هانیسی فلیک بود، اما در نهایت این انتقال منتفی شد. اما بر خلاف سال گذشته، امسال دراکسلر می خواهد در پاریس باقی مانده و با این تیم در لیگ قهرمانان به موفقیت برسد.

 

همچنین جولیان دراکسلر علاقه زیادی به همبازی شدن با لیونل مسی داشته و بعد از انتقال این ستاره آرژانتینی به پاری سن ژرمن دلیلی به جدایی از این باشگاه و رفتن به بایرن مونیخ نمی بیند. این در حالیست که با اضافه شدن بازیکنان جدیدی مانند لیونل مسی و جینی واینالدوم به ترکیب پاریس، احتمالا جولیان دراکسلر حتی کمتر از فصول گذشته در ترکیب ثابت تیمش قرار خواهد گرفت.

بایرن مونیخ دراکسلر لیونل مسی پاری سن ژرمن نقل و انتقالات اروپا 2022-2021 نقل و انتقالات اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ دراکسلر لیونل مسی پاری سن ژرمن نقل و انتقالات اروپا 2022 2021 نقل و انتقالات اروپا جولیان دراکسلر پاری سن ژرمن بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)

دورتموند در دیداری جذاب که با انبوهی از موقعیت‌های مهم گلزنی همراه بود، به پیروزی بزرگی مقابل پاری سن ژرمن دست یافت.

دانلود (76.3MB)

دیگر خبرها

  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • نفرین لوکاس: کابوسی که تمام نمی‌شود
  • خلاصه بازی دورتموند 1 - پاری سن ژرمن 0
  • ببینید | خلاصه بازی دورتموند ۱ - پاری سن ژرمن ۰
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • خلاصه بازی دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • گل نیکلاس فولکروگ به پاری سن ژرمن (دورتموند 1-0 پاری سن ژرمن)
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!