Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد از توزیع ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند در قالب طرح اطعام حسینی خبر داد. خبرگزاری میزان-به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، سیدمرتضی بختیاری با اشاره به اجرای پویش اطعام و احسان حسینی همزمان با ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: براساس آخرین آمار از ابتدای ماه محرم تا شب تاسوعای حسینی (ع) ۳ میلیون و ۶۲۲ هزار پرس غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه طرح اطعام حسینی برای کمک به خانواده‌های محروم و آسیب‌دیده از کرونا در ماه‌های محرم و صفر به اجرا در می‌آید، ادامه داد: تاکنون ۱۷۵۸ آشپزخانه به منظور طبخ غذای گرم در سراسر کشور راه‌اندازی شده است که این تعداد در حال افزایش است.

رئیس کمیته امداد با تاکید بر اینکه طی روز‌های گذشته از ابتدای ماه محرم بیش از ۱۰۳ میلیارد تومان برای تهیه غذای گرم هزینه شده است، اضافه کرد: ارزش ریالی غذای تهیه شده برای هر پرس ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان محاسبه شده است که خیران و به ویژه مراکز نیکوکاری مسجدمحور کمیته امداد در تامین اعتبار و اقلام مصرفی مشارکت کرده‌اند.

بختیاری در ادامه به اجرای پویش احسان حسینی پرداخت و گفت: در قالب این طرح تاکنون ۱۹۳ هزار بسته معیشتی به نیازمندان ارائه شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای تامین بسته‌های معیشتی تاکنون بیش از ۴۴ میلیارد تومان اعتبار از محل کمک‌های مردمی و مراکز نیکوکاری هزینه شده است و ارزش ریالی هر بسته معیشتی حدود ۲۲۵ هزار تومان است.

وی اظهار کرد: در مجموع برای اجرای پویش اطعام و احسان حسینی تاکنون خیران، نهاد‌ها و مراکز نیکوکاری مسجدمحور تاکنون بیش از ۱۴۷ میلیارد تومان کمک کرده‌اند.

رئیس کمیته امداد با دعوت از مردم نیکوکار و همه نهاد‌ها برای پیوستن به پویش اطعام و احسان حسینی گفت: کد دستوری #۱۲* شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ و سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir که برای جذب کمک‌های مردم نوعدوست پیش‌بینی شده است.   بیشتر بخوانید: واردات واکسن تک دز با اثر بخشی بالا به کشور

انتهای پیام/ برچسب ها: کمیته امداد طرح اطعام نیازمندان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کمیته امداد طرح اطعام نیازمندان کمیته امداد احسان حسینی پویش اطعام غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام