Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ شاهرخ شهرام مدیرعامل سازمان صنایع ‍ الکترونیک ایران با حضور در منطقه پدافندهوایی شمال غرب ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این منطقه پدافندی تجهیزات و قطعات ساخته شده در این سازمان مورد استفاده در سامانه‌های پدافندی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر سرتیپ شهرام در حاشیه این بازدید ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، اظهار کرد: فلسفه مهم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) استقامت و مقاومت دربرابر دشمنان است و وظیفه شرعی همه مردم در شرایط کنونی که دشمنان می‌خواهند این ایستادگی و پایداری را بشکنند برگزاری هرچه باشکوه‌تر عزاداری حسینی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

مدیرعامل سازمان صنایع ‍ الکترونیک ایران در ادامه خاطر نشان کرد: در میان نهضت‌هایی که پس از واقعه عظیم عاشورا رخ داده و از آن حرکت جاودانه الگو گرفته است، کمتر انقلابی را به اندازه انقلاب اسلامی ایران می‌توان پیدا کرد که تا این حد ریشه در شعار و شعور عاشورا داشته باشد ودر ابعاد گوناگون از آن الگو گرفته باشد.

وی ادامه داد: قدرت ما در صحنه رزم است و نه در گفتار. ما به همه رزمندگان و مدافعان انقلاب و وطن که این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند، افتخار می‌کنیم و وامدار آن‌ها هستیم و هرجا که لازم باشد با تمام توان از اسلام وانقلاب دفاع می‌کنیم.

امیر سرتیپ شهرام با اشاره به نقش پدافندهوایی در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: پدافند ایران در دوران جنگ تحمیلی توانست انواع جنگنده ها‌ی دشمن اعم از «میراژ ۲۰۰۰» میراژ «ام ۱» و «سوخو و میگ ۲۵» را که از مدرن‌ترین جنگنده‌های روز دنیا بودند منهدم و نیروی هوایی عراق را با بحران مواجه کند.

وی در پایان افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و تحت حمایت‌های داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و بااتکا به خلاقیت‌ها و نوآوری متخصصان داخلی و با حمایت صنایع دفاعی توانستیم سامانه‌های جدید را با کارآیی‌های خاص بسازیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اقتدار ایران قدرت رزمی تجهیزات نظامی خودکفایی دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه‌ی ایران‌شهر؛ نمایش گنجشک مفرغی به کارگردانی شهرام کرمی با بازی اصغر همت، مجید رحمتی، یلدا عباسی، ایمان سلگی اجرا می‌شود.

این نمایش از ۲۵ اردیبهشت ماه در سالن استاد سمندریان این تماشاخانه به صحنه می‌رود.

طراحان و عوامل این نمایش عبارتاند از: امیر حسین شفیعی تهیه کننده، سینا ییلاق بیگی طراح صحنه، مژگان عیوضی طراح لباس، بابک کیوانی طراح صدا و آهنگساز، تینا بخشی طراح گریم، رضا خضرایی طراح نور، مازیار تهرانی طراح پوستر و بروشور، محمد حسن درباغی‌فرد دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، مصطفی قاهری طراح گرافیک و ساخت تیزر، امیر قالیچی تبلیغات مجازی، سیامک سقایی عکاس و نیلوفر رازمند منشی صحنه.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • روشنفکری ایرانی و تشویق حرام‌کاری
  • رئیسی: ایران پیشرفته و فناور می‌تواند برای جهان نوآوری داشته باشد
  • امیر آشتیانی با وزیر دفاع قزاقستان دیدار و گفتگو کرد