Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمود بنانژاد روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به گسترش بیش از حد شیوع کرونا و نیاز به کپسول اکسیژن ویژه بیماران کرونایی، کپسولهای اکسیژن دیگر به مصارف صنفی و صنعتی نخواهد رسید و به  این منظور نیز کپسولهای اکسیژن زیادی از صنوف جمع آوری شده است.

وی اضافه کرد: صنف تجهیزات پزشکی نیز کپسولهای اکسیژن عرضه کرده اما نیاز بیش از حد و تولید کپسولهای اکسیژن در خراسان رضوی به ویژه مشهد هم محدود است  بنابراین در شرایط کنونی از خارج استان نیز  برای تامین کپسول اکسیژن اقدام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق اصناف مشهد ادامه داد: با توجه به درگیری تعداد زیادی از همشهریان و اصناف و به تبع آن مراجعات فراوان به بیمارستانها و درمانگاه ها و داروخانه ها اقلام مصرفی مانند دارو، سرم و کپسول اکسیژن به شدت کمیاب یا گران شده است که تامین آن برای مردم و همچنین بیمارستانها مشکل  است.

بنانژاد اظهار کرد: برای کمک به بیماران و به پاس قدردانی از کادر درمان با کمک بسیج اصناف و همراهی گسترده مردمی پویشی به نام "نذر نفس" از سوی اتاق اصناف مشهد ایجاد شده که در این پویش کمکهای مردمی در قالب مالی و کالایی جمع آوری و با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و کمیته نیازسنجی استانداری هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: شماره کارت 6037997599353232 در بانک ملی به نام اتاق اصناف مشهد برای این امر خیر در نظر گرفته شده است و اعضای زیرپوشش اتجادیه و مردم می توانند مبالغ خود را  به این شماره کارت واریز  کنند و یا کالاهای خود را به اتاق اصناف مشهد تحویل دهند.

برچسب‌ها ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی اصناف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی اصناف اتاق اصناف مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ رییس اتاق اصناف خلیل آباد گفت:از آنجا که مرتب بازار در رصد بازرسان اتاق اصناف قرار دارد و از طرفی تعامل و همکاری با اصناف منجر شده است، کاسب بدون پروانه کسب نداشته باشیم.

 علی مالداران افزود: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۲۷۴ مورد پروانه صنفی در شهرستان صادر شده است که اکثراً این واحد‌ها فعال و ارائه خدمات دارند.

او گفت: در شهرستان ۱۷۱۶ واحد صنفی فعال داریم که در سال جاری تا کنون ۴ مورد صدور پروانه را داشته‌ایم.

مالداران افزود: کسبه‌های با انصاف در این شهرستان منجر شده است ضمن تأمین کالا‌های مورد نیاز در فروشگاه‌ها، با قیمت ارزان‌تر در اختیار مردم قرار دهند.

رئیس اتاق اصناف خلیل آباد با اشاره به اینکه براساس گزارش تعزیرات حکومتی شهرستان نسبت به سایر شهرستان‌ها تخلف کمتری را شاهدیم گفت: پاسخگویی و تأمین اجناس مورد نیاز از فعالیت‌های اصناف در شهرستان است.

 

دیگر خبرها

  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی
  • انتقاد تند اتاق اصناف به تعطیلی پنجشنبه‌ها؛ خودتحریمی بزرگ در کمین ایران
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • قلیان با گاز خنده!
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است