Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@23:35:09 GMT

افشاگری شوکه‌کننده ستاره آرژانتین

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۱۵۳۷

افشاگری شوکه‌کننده ستاره آرژانتین

پاپو گومز از علت جدایی خود از آتالانتا پرده برداشت و علیه سرمربی و مدیریت این تیم صحبت کرد.

به گزارش مشرق، در اواسط فصل گذشته در بین ۲ نیمه بازی لیگ قهرمانان اروپا بین آتالانتا و میتیلند اتفاقی در رختکن آتالانتا رخ داد که سر و صدای زیادی نیز در آن زمان به وجود آورد.

پاپو گومز که نقشی اساسی در تیم آتالانتا ایفا می‌کرد، یک مرتبه از ترکیب کنار گذاشته شد و این بازیکن مجبور شد تا در زمستان راهی سویا شود و برای لوپتگی بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان گفته شد که گاسپرینی در رختکن با پاپو گومز بحثش شد و به همین دلیل او از آتالانتا کنار رفت. حالا پس از گذشت ماه‌ها از آن اتفاق پاپو در مصاحبه با گازتا از علت جدایی‌اش و اتفاقاتی که در آن رختکن رخ داد، پرده برداشت.

پاپو گفت: گاسپرینی خواست مرا کتک بزند. بحث را قبول دارم ولی اینکه یک فرد بخواهد حمله فیزیکی داشته باشد را نمی‌پذیرم. پس از آن اتفاق من جلسه‌ای درخواست کردم که مدیریت باشگاه را ببینم. به «آنتونیو پِرکاسی» گفتم که هیچ مشکلی ندارم که ادامه دهم و حتی گفتم من اشتباه کردم. من گفتم که به عنوان یک کاپیتان رفتار مناسبی نداشتم و نباید به عنوان یک الگو با مربی اینگونه صحبت می‌کردم ولی از مدیریت خواستم که گاسپرینی نیز از من عذرخواهی کند. باشگاه باید پشت بازیکن باشد که مربی به یک بازیکن حمله فیزیکی نداشته باشد.


پاپو در کنار گاسپرینی

وی ادامه داد: با این حال روز بعد ما جلسه‌ای گذاشتیم با حضور تمامی تیم و من در آنجا بلند شدم و از گاسپرینی عذرخواهی کردم ولی او هیچ حرفی نزد. باورم نمی‌شد که او چطور می‌شود عذرخواهی نکند. چند روز بعد به پِرکاسی گفتم که من دیگر نمی‌خواهم در آتالانتا باشم. مدیریت اما قبول نکرد و من فشار آوردم. گاسپرینی نیز مرا از ترکیب کنار گذاشته بود و حتی باید تنهایی تمرین می‌کردم.

پاپو گومز گفت: من ۷ سال در آتالانتا بودم. بعد از این همه کاری که برای این باشگاه انجام دادم، نگاه کنید چه رفتاری با من شد. پِرکاسی جرئت این را نداشت که از گاسپرینی درخواست کند که از من عذر بخواهد. آنها به جای اینکه این دعوا را حل کنند، اتفاقا درهای باشگاه ایتالیایی را به روی من بستند. من بهترین هافبک سری‌آ بودم و به من اجازه داده نشد که به حریف‌های مستقیم آتالانتا بروم.

وی ادامه داد: از عربستان و آمریکا پیشنهاد داشتم ولی نمی‌خواستم به آنجا بروم. خدا را شکر می‌کنم که پیشنهاد سویا سر رسید و من توانستم با درخشش در آن تیم در کوپا آمریکا نیز حاضر شوم و با آرژانتین به قهرمانی برسم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان آتالانتا سری A پاپو گومز گاسپرینی پاپو گومز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حراج توپ طلای دزدی مارادونا 

 توپ طلای دیگو آرماندو مارادونا، فوق ستاره فقید تیم ملی آرژانتین که پس از قهرمانی با این تیم در جام جهانی ۱۹۸۶ آن را به دست آورده و مسروقه اعلام شده بود، ششم ژوئن (۱۷ خرداد) در حراجی «آگوت» فرانسه فروخته خواهد شد.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،روزنامه اکیپ فرانسه دیروز نوشت که توپ طلای مارادونا به سرقت رفته بود، اما به‌تازگی سروکله‌اش در بین چندین شی دیگر در سالن یک حراجی پیدا شده است!

این نخستین توپ طلایی است که به حراج گذاشته خواهد شد و گرچه ارزش آن هنوز تایید نشده، اما حراجی آگوت انتظار دارد که میلیون‌ها دلار از قبل حراج آن به جیب بزند.

مارادونا که در سال ۲۰۲۰ درگذشت، پس از قهرمانی با آرژانتین در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک با پنج گل، توپ طلا را از آن خود کرد.

آن دوره جام جهانی بیشتر به واسطه ۲ گلی که مارادونا در یک‌چهارم نهایی برابر انگلیس به ثمر رساند، بین فوتبال‌دوستان محبوبیت دارد. مارادونا در آن بازی با عبور دادن توپ یا دست از بالای سر پیتر شیلتون، دروازه‌بان آن روز‌های سه‌شیرها، گل نخست را به ثمر رساند؛ گلی که بعد‌ها به «دست خدا» معروف شد.

مارادونا گل دوم آلبی‌سلسته را نیز با حرکت انفرادی به ثمر رساند. شماره ۱۰ فقید آرژانتین از نیمه زمین خودی توپ را در اختیار گرفت و پس از عبور از پنج بازیکن انگلیس، آن را به تور دروازه شیلتون چسباند و این گل نیز بعد‌ها به «گل قرن» شهرت یافت. پیراهن مارادونا در آن روز به همراه توپ بازی، پیش‌تر به حراج گذاشته و فروخته شد.

آرژانتین پس از پیروزی برابر انگلیس، در نیمه نهایی بلژیک را با ۲ گل مارادونا شکست داد و در فینال مهیج برابر آلمان غربی، با نتیجه سه بر ۲ برنده شد و جام را بالای سر برد.

توپ طلا در جام جهانی ۱۹۸۲ معرفی شد و فهرست برندگان آن عبارتست از پائولو روسی (ایتالیا)، روماریو و رونالدو (برزیل) و زین‌الدین زیدان (فرانسه)؛ لیونل مسی، ستاره کنونی تیم ملی آرژانتین نیز تنها بازیکنی است که دو بار این جایزه را به خانه برده است.

حراجی آگوت به‌تازگی پس از تحقیقات، اصالت توپ طلای مارادونا را تایید کرده بود.

دیگر خبرها

  • رقابت لیورپول با یوونتوس بر‌ سر جذب تئون کوپماینرس
  • حراج توپ طلای دزدی مارادونا 
  • توپ طلای دزدیده شده مارادونا در حراج!
  • ببینید | ادعای کارشناس صداوسیما و شوکه شدن مجری روی آنتن زنده: دزدی‌های کلانی وجود دارد که رسیدگی نمی‌شود!
  • تصاویر شوکه‌کننده از حال استقلالی‌ها روی سکوهای ورزشگاه آزادی
  • سوپرگل تماشایی کریستین ویری با پیراهن آتالانتا به سیه نا (2007/5/7) / فیلم
  • برابری تئون کوپماینرس با رکورد رود گولیت افسانه‌ای در سری آ
  • پیروزی آتالانتا مقابل سالرنیتانا؛ سهمیه لیگ قهرمانان در چنگ گاسپرینی
  • سوتی عجیب و جالب هنگام مصاحبه در لیگ آرژانتین / فیلم
  • فیلمی شوکه‌کننده از حضور بدل صدام حسین در ورزشگاه آزادی! + ویدئو