Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:42:53 GMT

ستاره گران‌قیمتی که هر روز هوادار یک تیم است!

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۱۶۵۶

ستاره گران‌قیمتی که هر روز هوادار یک تیم است!

روملو لوکاکو در سال های اخیر بازی کردن در تیم های مختلفی را رویای دوران کودکی خود دانسته است.

به گزارش "ورزش سه"، دوران درخشان حضور روملو لوکاکو در ترکیب اینتر بعد از دو سال تمام شد و این گلزن تنومند  دوباره تصمیم گرفت شانس خود را در لیگ برتر امتحان کند. روملو لوکاکو در سال 2017 و بعد از انتقالی هنگفت به منچستریونایتد اعلام کرد به باشگاهی ملحق شده که در دوران کودکی رویای حضور در آن را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ستاره بلژیکی بعد از سپری کردن دو فصل ناموفق در اولدترافورد و تبدیل شدن به مهاجمی نیمکت نشین، در سال 2019 و با رقم 65 میلیون پوند راهی اینتر شد.

 

 

روملو لوکاکو در همان روزهای ابتدایی حضور در لیگ ایتالیا این بار خبر از رویای دوران کودکی خود مبنی بر بازی در لباس نراتزوری داد. او حتی مدعی شد آدریانو، ستاره سابق و برزیلی اینتر اسطوره دوران بچگی اش بوده و حالا از بازی کردن در ترکیب نراتزوری بسیار خوشحال است.

 

اما در نهایت دوران حضور روملو لوکاکو در اینتر نیز به دو سال انجامید و این مهاجم گلزن با انتقالی 98 میلیون پوندی و بعد از یک دهه دوباره به چلسی پیوست. اخیرا لوکاکو با انتشار نامه ای احساسی با هواداران اینتر وداع کرده و البته مدعی شد همیشه رویای بازی کردن در باشگاه چلسی را در سر داشته است. 

 

 

لوکاکو در سال های اخیر انتقال های بزرگی را تجربه کرده و در تاریخ فوتبال برای هیچ بازیکنی به اندازه او وجه نقد پرداخت نشده است. اما به نظر می رسد این ستاره احساساتی تصور می کند اینگونه به محبوبیت بیشتری نزد هواداران دست پیدا می کند.

 

اینتر میلان چلسی روملو لوکاکو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اینتر میلان چلسی روملو لوکاکو روملو لوکاکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی

اینترمیامی در هفته دوازدهم لیگ آمریکا به مصاف نیویورک رد بولز رفت. این دیدار پر گل و مهیج در نهایت با پیروزی شش بر دو اینترمیامی به پایان رسید تا این تیم به صدرنشینی در جدول رده‌بندی ادامه دهد.

لیونل مسی در این مسابقه شب عجیبی را تجربه کرد و ستاره این بازی بود. او در این دیدار روی همه گل‌های تیمش نقش داشت؛ به طوری که پنج پاس گل داد و یک گل را هم به ثمر رساند تا نشان دهد که همچنان در روز‌های اوج به سر می‌برد.

لوئیس سوآرس دیگر ستاره این بازی بود که روی سه پاس لیونل مسی هت‌تریک کرد. سوآرس پایه‌گذار تک‌گل مسی بود تا او هم شب درخشانی را تجربه کند.

اینترمیامی با بردی که در این بازی به دست آورد با ۲۴ امتیاز بالاتر از سین‌سیناتی ۲۱ امتیازی در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • گل روملو لوکاکو به یوونتوس (آاس رم 1-0 یوونتوس)
  • فقط دو ستاره آنچلوتی پنجاه جام دارند!
  • اینتر میامی ۶-۲ نیویورک ردبولز؛ نمایشی ماورایی از فوق ستاره‌های MLS
  • عملکرد دیوانه کننده لیونل مسی در بازی شب گذشته اینتر میامی
  • دو رکورد جدید و نخستین دستاورد تاریخی لیونل مسی
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • نامه خواندنی اینزاگی به هواداران اینتر
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم