Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شیخی رئیس شورای روستای شوراب صغیر گفت: حدود ساعت ۲۴:۰۰ شب گذشته ۲۶ مردادماه ۱۴۰۰، یک دستگاه پژو پارس سفیدرنگ ناشناس به همراه دو سرنشین ناشناس، با پافشاری و لج بازی، قصد ورود به روستا را داشتندکه به دلیل مسدود بودن جاده با تذکر مسئولان و رئیس هیئت مواجه شدند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیخی اضافه کرد:  در نهایت با دیگر افراد درگیر شدند چون مسیر پشت سر آن‌ها بسته بود  سرانجام وارد جمعیت شده و پنج نفر را مصدوم کردند.

شیخی تصریح کرد: از این پنج نفر، دو نفر از ناحیه پا و و ۱ نفر از ناحیه دست دچار شکستگی و سایر مصدومان نیز دچار ضرب دیدگی شدند.

شیخی تصریح کرد: در نهایت خودرو به همراه دو سرنشین آن به سمت روستای کاهکش متواری شدند و با توجه به پیچ و خمها و ناآشنایی به مسیر با دیوار اصابت کرده و توسط کلانتری محل دستگیر شدند.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روستای شوراب صغیر عزاداران رئیس هیئت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس

مدیر روابط عمومی اورژانس یزد: در حادثه برخورد اتوبوس اسکانیا با تریلر در محور یزد– طبس، ۲۵ کیلومتری رباط پشت بادام ۱۰ نفر مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، طباطبایی گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • رضا شیخی درگذشت
  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • واردات ۵۰۰ هزار گوشی تلفن همراه در یک ماه
  • واردات ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه در یک ماه گذشته
  • در یک ماه گذشته ۵۰۰ هزار دستگاه گوشی تلفن همراه واردات شد