Web Analytics Made Easy - Statcounter

 علی‌اصغر حسنی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: توصیه ما این است که نمازگزاران با مهر، سجاده و چادر شخصی در محل‌های اقامه نماز ظهر عاشورا حاضر شوند.

 وی اضافه کرد: در این ایام نظارت‌های ویژه در خصوص رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هیات‌های مذهبی در دستور کار قرار گرفته و اوج این نظارت‌ها در شب و روز تاسوعا و عاشورا و شب شام غریبان و همچنین مکان‌های اقامه نماز ظهر عاشورا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:طبق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا حرکت دسته‌های عزاداری در مشهد و ورود آنها به حرم مطهر رضوی و اماکن مقدس امام زادگان و همچنین فعالیت ایستگاههای صلواتی به ویژه در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی ممنوع است و انتظار داریم اوج این همکاری‌ها را در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی از سوی مردم شاهد باشیم، 

حسنی افزود: از مردم تقاضا داریم نذری‌های خود در ایام محرم و صفر به صورت خام و خشک ارائه دهند و اگر هم به هر دلیل تمایل به طبخ غذا دارند آن را به آشپزخانه مجوزدار واگذار کنند ضمن این که در خارج از محل‌های برگزاری مراسم‌ سوگواری غذاها را توزیع کنند زیرا توزیع در این مکان‌ها ممنوع و بهتر است این نذری را در میان نیازمندان توزیع کرد و به منظور عدم ایجاد تجمع در محل، غذا را در منزل به آنان تحویل داد.

۲۷ شهرستان خراسان رضوی از جمله مشهد در وضعیت قرمز، پنج شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهرستان در وضعیت زرد شیوع ویروس کرونا قرار دارند.

هم اکنون سه هزار و ۷۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان خراسان رضوی بستری هستند که ۲ هزار و ۸۷۰ نفر از آنها مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند که علاوه بر کلانشهر مشهد ۱۵ شهرستان دیگر خراسان رضوی را زیر پوشش دارد.

برچسب‌ها مشهد تاسوعای حسینی عاشورای حسینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دسته گردانی عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تاسوعای حسینی عاشورای حسینی مشهد تاسوعای حسینی عاشورای حسینی دانشگاه علوم پزشکی مشهد دسته گردانی عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان یزد: حجت الاسلام موسوی، مدیر ستاد اقامه نماز استان از سازندگان پویانمایی با تقدیم لوح و هدیه‌ای به رسم یادگار، تقدیر و تشکر بعمل آورد.   این پویانمایی به کاگردانی مهسا زینی و حمید نخعی، انیماتوری و طراحی حمید نخعی و نویسندگی سید محمد جواد صداقت کشفی ساخته شده است و توانست رتبه شایسته تقدیر ویژه را در جشنواره فجر تا فجر را از آن خود کند.   این پویا نمایی ایثار و از خود گذشتگی فرزند شهید مدافع حرمی را روایت می‌کند که بعد از شهادت پدر خود برای کمک به یک نیازمند فرشی با دستان خود بافته و آن را به فروش می‌رساند.

دیگر خبرها

  • وزیر علوم از دلیل اخراج استادان دانشگاه پرده برداشت
  • جوسازی‌های ایجادشده در خصوص اخراج استادان صحت ندارد
  • (تصاویر) اقامه نماز جمعه در میان ویرانه‌های مسجد غزه
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • (ویدئو) اقامه نماز یک دانشجوی بازداشت شده با دستبند
  • تقدیر از سازندگان پویانمایی قالی در یزد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام