Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جدید هیأت کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در لبنان با رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

به گزارش مشرق، «سیمون اشلمن» رئیس جدید هیأت کمیته بین‌المللی صلیب سرخ در لبنان ظهر امروز چهارشنبه در کاخ بعبدا با «میشل عون» رئیس جمهور این کشور دیدار کرد.

عون در این دیدار ضمن قدردانی از ایفای نقش هیأت صلیب سرخ در لبنان به ویژه طی دو سال گذشته، برای رئیس جدید آن آرزوی موفقیت کرد و هماهنگی با نهادها و ادارات لبنانی با صلیب سرخ جهت دستیابی به عملکردی یکپارچه و پربار را ضروری خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور لبنان همچنین تلاش‌های هیأت صلیب سرخ از سال ۱۹۶۷ برای کاهش بحران و درد و رنج مردم لبنان به خصوص ارسال کمک‌های پزشکی برای مداوای زخمی‌های انفجار التلیل در منطقه عکار و حمایت‌های آن پس از انفجار بندر بیروت را ستود.

طبق گزارش شبکه المنار، عون در این دیدار به بحران‌های لبنان و مشکلات اقتصادی آن به ویژه پیآمدهای سرازیر شدن آوارگان سوری به این کشور اشاره و ابراز امیدواری کرد که صلیب سرخ به تسهیل بازگشت آوارگان به خصوص به مناطق سوری که امنیت و ثبات دارند، کمک کند.

اشلمن نیز بر آمادگی هیأت صلیب سرخ برای همکاری و کمک به لبنان در تمامی زمینه‌های انسانی و بهداشتی تأکید کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان میشل عون بندر بیروت لبنان صلیب سرخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۱۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای امروز دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) طی سخنانی در نشست شورای‌عالی قوه قضائیه، اظهار کرد: پیشاپیش شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گویم. همانطور که مستحضر هستید در زمان امام صادق (ع) فرصتی برای نشر، ترویج و گسترش معارف بلند اسلامی فراهم آمد و شاگردان مبرزی از متکب ایشان آموختند و به تبلیغ اسلام واقعی پرداختند. همچنین روز معلم و شهادت استاد شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم؛ استاد مطهری از شاگردان مکتب امام صادق (ع) و متخلق به اخلاق اسلامی بودند.

دیگر خبرها

  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • تأکید رئیس قوه قضائیه بر تدوین پیوست رسانه‌ای در آرا و تصمیمات قضائی
  • اغلب تخلفات در بین کارمندان ناشی از جهل به قوانین است
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم
  • اقدامات اولیه ثبت جهانی «فلک‌الافلاک» باید تا مردادماه انجام شود
  • شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد
  • ببینید | قدردانی آوارگان فلسطینی از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • تأکید مجدد السیسی بر ضرورت آتش بس و ارسال کمک های بشردوستانه به غزه
  • نعیم قاسم: جنگ ممکن است برای همیشه بازگشت شهرک‌نشینان را پایان دهد