Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار البرز گفت: جای خرسندی دارد که مردم همراهی داشته اند و از حضور در جاده ها و محافلی که شیوه نامه های بهداشتی رعایت نشده بود خودداری کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عزیزالله شهبازی در بازدید از شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ که روز چهارشنبه صورت گرفت، ضمن تسلیت تاسوعای حسینی، افزود: در این بازدید از روند اعمال ممنوعیت ترددها در مبادی ورودی و خروجی استان و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی در عزاداری ها از نزدیک دیدن کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین با حضور در دفاتر امام جمعه های محترم شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ حضور یافته و در مراسم عزاداری شرکت کردیم.

شهبازی گفت: اصناف این شهرستان ها نیز همراهی بسیار خوبی با مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا داشته اند که جای قدردانی دارد.

وی افزود: شب گذشته نیز در مراسم عزاداری که توسط امام جمعه محترم شهرستان کرج و نماینده ولی فقیه در استان برگزار شده بود شرکت کردیم و این مراسم مذهبی که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بود، فیض بردیم.

استاندار البرز اضافه کرد: جای خرسندی دارد که مردم تا این اندازه همراهی داشته اند و از حضور در جاده ها و محافلی که شیوه نامه های بهداشتی رعایت نشده بود خودداری کردند.

وی گفت: با این روند شاهد هستیم که تعداد مراجعان به مراکز درمانی در حال کاهش است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز ساوجبلاغ کرج چهارباغ کرونا کووید 19 عزیزالله شهبازی موج پنجم بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته

سرهنگ خلبان برزو فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: خلبانان پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته با انجام ۶ پرواز امدادی توانستند در کمترین زمان ممکن مصدومانی را از استان‌های کرمانشاه و همدان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان‌ها منتقل کنند.

وی افزود: هفته گذشته در پی درخواست مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو و همدان خلبانان این پایگاه طی عملیات مردم یاری با بالگرد در مناطق صعب‌العبور توانستند به ۶ نفر از هموطنان امدادرسانی کنند.

فرمانده پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه تصریح کرد: این مصدومین به علت سوختگی، تصادفات رانندگی، مشکلات تنفسی دچار مصدومیت شدید شده و نیاز فوری به مراقبت‌های ویژه داشتند که در کمترین زمان به بیمارستان‌های کرمانشاه و همدان منتقل شدند.

فرجی با اشاره به تفاهم‌نامه این پایگاه با وزارت بهداشت، بیان کرد: بالگردهای اورژانس هوایی پایگاه هوانیروز کرمانشاه وظیفه انتقال مصدومان و بیماران بدحال در مناطق دور افتاده، صعب‌العبور و… را به مراکز درمانی بر عهده دارد.

وی تاکید کرد: اورژانس هوایی این پایگاه مجهز به تیم پزشکی اورژانس، دستگاه کمک تنفسی، دستگاه شوک و احیا و جعبه کمک‌های اولیه است.

فرجی خاطر نشان کرد: اورژانس هوایی مستقر در استان‌های همدان، لرستان، کردستان و کرمانشاه تحت فرماندهی پایگاه هوانیروز کرمانشاه قرار دارد و در مواقع ضروری بیماران و مصدومین را به مراکز درمانی منتقل می‌کند.

کد خبر 6089398

دیگر خبرها

  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • ادامه روند کاهشی قیمت دلار در بازار
  • استمرار روند کاهشی تورم، رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل و مراقبت جدی است
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته