Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@07:57:43 GMT

بازارگرمی بازیکن ۳۵ ساله

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۲۳۲۳

بازارگرمی بازیکن ۳۵ ساله

به گزارش طرفداری امین قاسمی‌نژاد که نیم فصل لیگ بیستم مد نظر استقلال و فرهاد مجیدی بود حالا با این که ۳۵ سالش شده هنوز هم در لیست خرید استقلال قرار دارد اما مسئله اینجاست که استقلال نمی تواند پول نقد برای صدور رضایتنامه او بدهد. ایجنت ها با آگاهی از این اتفاق به قاسمی‌نژاد نزدیک شده‌اند و تلاش می‌کنند با استفاده از نام استقلال برای او مشتری دیگری به دست بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلال ها ابتدا تلاش کردند قاسمی‌نژاد را به مس رفسنجان وصل کنند چرا که این تیم صنعتی مشکل مالی ندارد و می‌تواند به راحتی هم از باشگاه مشهدی رضایتنامه قاسمی نژاد را بگیرد و هم پول خوبی به این بازیکن بدهد اما این پایان ماجرا نیست و حالا واسطه های نقل و انتقالاتی برای افزایش بازارگرمی به برخی رسانه‌ها خبر دادند پرسپولیس و گل گهر هم امین قاسمی‌نژاد را می‌خواهند. چیزی نمانده نام سپاهان و تراکتور نیز به این لیست اضافه شود!

البته که چیز عجیبی نیست وقتی نام شیمبا با نزدیک به ۴۰ سال سن، وارد لیست خرید باشگاه استقلال می شود چرا دلال ها برای یک بازیکن ۳۵ ساله با اسم استقلال، پرسپولیس، گل گهر و مس رفسنجان و احتمالاً در آینده نزدیک تراکتور و سپاهان بازارگرمی نکنند؟

امین قاسمی نژاد بازیکن خوبی است و گل های زیادی هم برای پدیده زده و ساخته اما این سبک بازارگرمی برای یک بازیکن ۳۵ ساله نشان از زرنگی دلالها و ناآگاهی برخی مدیران باشگاه ها که فریب دلال ها را می خورند دارد. حقیقتش این که رسانه‌ها هم گاهی اوقات فریب دلال ها را می خورند و همین بازار گرمی ها را در قالب خبر منتشر می کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قاسمی نژاد دلال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست

یاسین سلمانی، بازیکن جوان پرسپولیس که به دلیل آسیب دیدگی شانس همراهی این تیم در فصل جاری را از دست داد، جمعه شب در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد قبل از عقد قرارداد با پرسپولیس، پیشنهاد مالی بهتری از استقلال داشت اما با این که استقلال پول به مراتب بیش‌تری می‌داد، پرسپولیس را انتخاب کرد.

اما در واکنش به این ادعای یاسین سلمانی، یکی از مدیران استقلال مدعی شد این باشگاه در فصل نقل و انتقالات، بالاترین مبلغی که به یاسین سلمانی پیشنهاد کرد، ۸ میلیارد تومان بود.

این مدیر باشگاه استقلال به خبرنگار ایسنا گفت: اگر یاسین سلمانی، ویس یا پیامی از باشگاه استقلال دارد که شخصی از مدیران این باشگاه به او مبلغی بالاتر از ۸ میلیارد پیشنهاد کرده، لطفا این سند را منتشر کند. باشگاه استقلال فقط در یک مقطع پیشنهاد جذب این بازیکن را به مدیر برنامه‌اش ارائه کرد و بالاترین پیشنهادی هم که به او دادیم، ۸ میلیارد تومان بود.

دیگر خبرها

  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • رسمی؛ جدایی تیاگو سیلوا از چلسی در پایان فصل ۲۰۲۳/۲۴
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، این مقاله را بخوانید
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم