Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:14:59 GMT

سرخیو راموس نیامده مشکل‌ساز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۲۴۵۷

سرخیو راموس نیامده مشکل‌ساز شد

سرخیو راموس چندی پیش بود که با ترک رئال مادرید قراردادی دو ساله با پی اس جی امضا کرد ولی هنوز موفق نشده برای این تیم به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس مدت ها بر سر تمدید قرارداد با مسئولان رئال کشمکش داشت و در نهایت زمانی که برای تمدید متقاعد شده بود، به وی اعلام کردند که پیشنهاد تمدید مهلت انقضا داشته و دیگر امکان ماندنی شدن او وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راموس پس از جدایی از رئال طولی نکشید که با پی اس جی به توافق رسید و قراردادی دو ساله بست. کاپیتان سابق رئال اما تاکنون نه در بازی های دوستانه و نه سوپرکاپ فرانسه و دو بازی اول تیمش در لوشامپیونا نتوانسته به دلیل مصدومیت به میدان برود. راموس نیم فصل دوم فصل گذشته نیز همواره مصدوم بود و تنها 4 بار برای رئال به میدان رفت و پیراهن اسپانیا برابر یورو 2020 را نیز از دست داد.

 

 

 

 

طبق ادعای کادنا سر، برخی اعضای کادر فنی و نیز پزشکی پی اس جی از راموس ناراضی هستند و معتقدند او بیش از اندازه مغرور است و بعضا برخی توصیه های مهم را نیز قبول نمی کند. 

آنها معتقدند هرچند راموس یک ستاره است ولی در تیم کنونی پی اس جی بازیکنانی هستند که از او جایگاهی بالاتر دارند ولی توقعات و انتظارات راموس در همین ابتدای کار مشکل ساز شده است.

 

 

 

 

همچنین سران پی اس جی از اینکه راموس هنوز نتوانسته از بند مصدومیت رها شود، نگرانند و معتقدند او به اندازه کافی مراقب شرایط بدنی اش نیست و اینکه مصدومیت های متوالی او نمی تواند بدون دلیل باشد.

 

راموس در حالی به پی اس جی پیوسته که زوج دفاعی تیم یعنی کیمپمبه و مارکینیوش، جایگاهی محکم دارند و او کار راحتی برای رسیدن به ترکیب اصلی نخواهد داشت.

 

پاری سن ژرمن سرخیو راموس رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن سرخیو راموس رئال مادرید سرخیو راموس پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۲۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند

به اعتقاد آنری، تیمی برابر رئال مادرید موفق می‌شود که از تک موقعیت‌های خود نهایت استفاده را ببرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

تیری آنری، اسطوره باشگاه آرسنال که این جدال را برای شبکه CBS کارشناسی می‌کرد، درباره تساوی دو تیم گفت:

مهم نیست کدام تیم بیشتر مالک توپ بود، موقعیت‌های بیشتری داشت یا دونده‌تر ظاهر شد؛ وقتی مقابل رئال مادرید به میدان می‌روید، باید از تک موقعیت‌های خود استفاده کنید، کاری که خود رئال مادرید در آن استاد است. به بازی با منچسترسیتی نگاه کنید، با خودتان می‌گویید که رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار نداشت و مالکیت به طور کامل در دست تیم پپ بود، با این حال چگونه آنها توانستند ۴ گل به ثمر برسانند؟ وقتی حرف از رئال مادرید به میان می‌آید، هزاران «اما و اگر» به ذهن شما خطور می‌کند، اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند و به همین دلیل است که ۱۴ بار قهرمان لیگ قهرمانان شده‌اند.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • انزو، پسر مارسلو قراردادش را با رئال مادرید تمدید کرد / عکس
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده
  • شاهین رئال قصد فرود ندارد!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • آنری: در مورد رئال مادرید، هزاران «اما و اگر» وجود دارد اما آن‌ها کار خودشان را می‌کنند
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!