Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@17:31:30 GMT

۱۰۰۰۰ پرس غذای گرم در کرمانشاه طبخ و توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۸۵۲۵۸۳

۱۰۰۰۰ پرس غذای گرم در کرمانشاه طبخ و توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با تاسوعای حسینی ۷۲ دیگ غذای نذری به نیابت ۷۲ شهید کربلا در حیدریه امیرالمومنین (ع) واقع در خیابان اشرفی اصفهانی شهر کرمانشاه طبخ شد.

۱۰ هزار پرس غذای گرم در ظهر روز تاسوعا میان مناطق فقیر و حاشیه‌نشین، مقابل حیدریه و هیأت‌های مذهبی شهر کرمانشاه توزیع شد.

این نخستین بار است که ۱۰ هزار پرس غذای گرم به نیت حضرت قمر بنی هاشم (ع) در تاسوعای حسینی در شهر کرمانشاه طبخ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی هنگام طبخ و توزیع ۱۰ هزار پرس غذای گرم در کرمانشاه رعایت شده است.

کد خبر 5284243

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه تاسوعای حسینی محرم 1400 مناطق حاشیه نشین هیات مذهبی ویروس کرونا محرم 1400 ماه محرم مراسم عزاداری واکسن کرونا شیوع کرونا محدودیت های کرونایی رسانه هیئت بوشهر آمار کرونا عکس استانها کرمانشاه هیئت مذهبی گرگان پرس غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه مصدوم تراکتور برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، تیم تراکتور در حالی تمرینات خود برای دیدار با استقلال را از فردا استارت خواهد زد که این تیم برای دیدار با استقلال چند مصدوم خواهد داشت.

محمد قنبری و محمد آقاجانپور دو بازیکنی هستند که به دلیل مصدومیت سخت، فصل را از دست داده‌اند، اما سیدمحمد حسینی بازیکنی است که به دلیل کشیدگی همسترینگ این بازی را هم از دست داده است.

با توجه به اینکه تراکتور نسبت به غیبت قنبری و آقاجانپور به نوعی اطمینان داشت، حسینی تنها مصدوم غیرقابل پیش‌بینی این بازی محسوب می‌شود که تراکتوری‌ها امیدوار بودند حداقل به این دیدار برسد.

احتمالا حسینی دو هفته بعد امکان همراهی تیمش را خواهد داشت و شاید بازی برابر فولاد را هم در خوزستان از دست بدهد و از میدان دور باشد.

حسینی دو فصل پیش به عضویت تیم استقلال درآمد، اما در همان پنجره ابتدای فصل از تیم ریکاردو ساپینتو جدا شد و به تراکتور پیوست.

دیگر خبرها

  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • نماد غذای ایرانی به خوشمزگی قورمه‌سبزی!
  • (ویدیو) آموزش تصویری غذای مورد علاقه بچه در مهمونی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه