Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت گوگل امکان نمایش دوچرخه‌های الکتریکی و اسکوترهای برقی در گوگل مپ را فراهم کرد.

به گزارش برنا؛ کاربران Google Maps قادر خواهند بود نزدیکترین دوچرخه الکتریکی یا اسکوتر برقی موجود در اطراف پیدا کنند.  اسکوتر‌ها هنگام جستجو در مسیر‌ها، قابل مشاهده خواهند بود.  اگرچه کاربران قادر خواهند بود نزدیکترین وسیله نقلیه الکترونیکی Spin را با Google Maps پیدا کنند، اما به منظور پرداخت هزینه خودرو و باز کردن قفل آن به برنامه Spin هدایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوگل مپ

قابلیت جدید گوگل مپ در چه کشورهایی در دسترس است؟

 مدیر عامل شرکت Spin، در بیانیه‌ای مطبوعاتی گفت: "با این ادغام، Spin به میلیون‌ها کاربر Google Maps این امکان را می‌دهد که دوچرخه و اسکوتر مشترک را به راحتی در سفر‌های روزانه خود قرار دهند. " Spin تنها شرکت اسکوتر الکترونیکی نیست که با Google همکاری می‌کند.  در سال ۲۰۱۹،  Google Maps با Lime، دیگر مارک بزرگ این فضا ادغام شد.  گوگل با شرکت‌های اشتراک گذاری مانند Uber و Lyft همکاری کرده است تا گزینه‌های حمل و نقل را نیز در برنامه خود قرار دهد.  Spin، به نوبه خود، در حال حاضر در سیستم عامل‌های دیگر مانند Citymapper و Moovit ادغام شده است.

 فورد که مالک Spin است می‌گوید این ویژگی در ۸۴ شهر، شهر و پردیس در ایالات متحده، کانادا، آلمان و اسپانیا در دسترس خواهد بود. براساس گزارش‌ها، پیش از این نیز گوگل مپ به مسافرانی که منتظر مترو یا اتوبوس هستند اطلاع می‌داد  فضای آن شلوغ است؛ این اطلاعات با استفاده از هوش مصنوعی محاسبه شده  و در بیش از100 کشور قابل دسترس است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وسیله نقلیه خودرو گوگل حمل و نقل آلمان اسپانیا مترو اتوبوس هوش مصنوعی گوگل دوچرخه الکتریکی گوگل مپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۸۵۲۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز

مرسدس بنز جی کلاس برقی با ۴ موتور در نمایشگاه پکن رونمایی معرفی شد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرسدس بنز پس از معرفی مرسدس بنز جی کلاس مدل 2025 از نسخه تمام برقی جی کلاس رونمایی هم در نمایشگاه خودروی پکن کرد.

نسل جدید جی کلاس با پیشرانه الکتریکی بر خلاف تصور قبلی EQG نام ندارد و با نام «مرسدس بنز G580 با فناوری EQ» معرفی شده است.

بریتا سیگر، مدیر بازاریابی مرسدس-بنز می‌گوید مشتریان این تمایز را دوست ندارند و می‌خواهند ماشین‌شان در طبقه‌بندی کلاسیک بنز نامگذاری شود. به همین دلیل کارخانه تصمیم گرفته زیرمجموعه EQ را کنار بگذارد.
خانم سیگر گفت تنها مدل‌های EQE و EQS که معادل بنزینی ندارند نام EQ را حفظ خواهند کرد و از این به بعد مدل‌های الکتریکی در قالب کلاس‌های موجود بنز طبقه‌بندی خواهند شد.

هر چرخ یک موتور الکتریکی دارد که در مجموع 580 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت ماشین 4.7 ثانیه و حداکثر سرعتش به 180 کیلومتر در ساعت محدود شده است. حداکثر مسافتی که کلاس G الکتریکی با هر بار شارژ حرکت می‌کند 473 کیلومتر اعلام شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • ساندار پیچای در یک قدمی میلیاردر شدن
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • از جی کلاس برقی تا تغییر نام مدل های بنز
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد